این حافظه جانبی با طراحی ویژه خود علاوه بر افزایش حجم، ظاهر آیفون را نیز خراب نخواهد کرد

افزودن 256 گیگابایت حافظه به آیفون

محصولی به نام iBridge در نمایشگاه CES امسال معرفی شده است که با خمیدگی خاص خود پشت آیفون قرار گرفته و حافظه آن را به میزان 256 گیگابایت افزایش خواهد داد.
کد خبر: ۷۵۶۵۰۵
افزودن 256 گیگابایت حافظه به آیفون

جام جم کلیک: یکی از مشکلات همیشگی دارندگان تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون را می‌توان حافظه آن دانست، این دستگاه‌ها امکان افزایش حافظه به صورت عادی را برای دارندگان خود فراهم نخواهند کرد و برای خرید مدلی با حافظه بالاتر نیز تفاوت قیمت بسیار بالایی انتظار مشتریان را می‌کشد؛ البته برای افزایش حافظه آیفون راه‌هایی وجود دارد ولی همگی آن‌ها شامل افزودن حافظه‌های خارجی است که مسلما نمی‌توان آن‌ها را به‌راحتی در هر شرایطی استفاده کرد ولی محصولی به نام iBridge می‌تواند این دو مشکل را به‌صورت یک‌جا حل کند.

در حقیقت iBridge یک حافظه USB معمولی است که معادل 256 گیگابایت ظرفیت دارد ولی چیزی که موجب شده است تا بتوان به‌سادگی از آن استفاده کرد، ظاهر و طراحی متفاوت آن است. این دستگاه با اتصال به درگاه USB آیفون به‌صورتی بر روی بدنه قرار می‌گیرد که تنها بخش درگاه اتصال آن قابل رویت باشد و سایر بخش‌ها در پشت گوشی مخفی خواهند شد. در مواقعی که این حافظه را از آیفون جدا کنید نیز یک درپوش برای آن وجود دارد که آن را به‌شکل یک حلقه کامل درخواهد آورد تا درگاه ارتباطی آسیبی نبیند و البته دو خروجی برای آن وجود دارد که یکی به‌صورت USB استاندارد و دیگری به‌صورت درگاه مطابق با USB آیفون است.

وبه این ترتیب بدون به‌ هم ریختن ظاهر دستگاه می‌توان ظرفیت آیفون را تا اندازه 256 گیگابایت افزایش داد. از مزایای این دستگاه می‌توان به امکان استفاده از آن بدون نیاز به آیفون و به‌صورت یک Flash USB نیز اشاره کرد و قیمت‌گذاری این حافظه جانبی از 60 دلار برای مدل 16 گیگابایتی آغاز شده و بسته به حجم حافظه بالاتر خواهد رفت.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
۰
۰
سلام رو ایفون ٦پلاس جواب نمیده چون فلش رو برام از سوئد اوردن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها