نرم افزار All-In-One Toolbox یک جعبه ابزار با 29 ابزار مختلف برای تمیز کردن فایل‌های اضافه، افزایش عملکرد حافظه، محافظت از اطلاعات خصوصی و افزایش سرعت اندروید است که به شما کمک می کند راندمان و امنیت گوشی همراه خود را بالا ببرید.
کد خبر: ۷۳۸۰۶۷
افزایش سرعت گوشی با 29 ابزار قدرتمند در یک نرم‌افزار

جام جم کلیک: این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا به حذف کلی برنامه‌های اضافه، انتقال برنامه‌ها به کارت حافظه جانبی، غیر فعال کردن برنامه‌های در حال اجرا هنگام بوت شدن سیستم و مدیریت برنامه‌ها در کارت حافظه بپردازید.
ویژگی‌هایی که در جعبه ابزار نرم افزار All-In-One Toolbox قرار گرفته عبارت است از: تمیز کننده و تقویت کننده حافظه اندروید، طراحی ساده و واضح برای بهینه سازی سریع و آسان سیستم، اسکن کامل همه‌ی فایل‌های اضافی(حافظه پنهان،فایل‌های باقیمانده، موقت و ...) و پاکسازی آنها تنها با یک کلیک، افزایش سرعت سیستم و طول عمر باتری با استفاده از 29 ابزار وپشتیبانی از 31 زبان دنیا.
مهمترین ابزارهای نرم افزار All-In-One Toolbox نیز به شرح ذیل می‌باشند:
پاکسازی فایل‌های اضافه: این ابزار بصورت هوشمند از طریق حذف پیام‌ها و تماس‌های مربوط به لیست سیاه، تاریخچه مرورگر، فایل‌های موقت، کارت حافظه جانبی، فایل‌های باقیمانده APK و فایل‌های‌کش اقدام به پاکسازی سیستم عامل از فایل‌های اضافه می‌نماید.

سیستم اجرای سریع: این ابزار با غیر فعال کردن برنامه‌های اضافه از سیستم و آزاد کردن حافظه، مدیریت حافظه را در دست می‌گیرد و باعث می‌شود علاوه بر افزایش سرعت پردازنده و راندمان منابع در سیستم، مصرف باتری نیز کاهش یابد.

حفاظت از حریم خصوصی: این ابزار نیز از مهمترین ابزارها در نرم افزار All-In-One Toolbox است که دسترسی شما برای پاک کردن و مرور اطلاعات شخصی، قفل کردن کلمات عبور و اطلاعات مهم و استفاده از مرورگرها بصورت مخفی را برای شما فراهم می‌کند.

مدیریت پرونده‌ها: بررسی آنچه در اندروید وجود دارد و ایجاد یک لیست برای مدیریت فایل‌ها همانند انتقال فایل‌ها به حافظه جانبی، دسته بندی و حذف برنامه‌ها، فشرده سازی فایل‌ها، پشتیبان‌گیری و بازیابی فایل‌ها از مهمترین قابلیت‌های این ابزار است.
این نرم افزار روی گوشی‌های اندروید 2.3 به بالا قابل نصب است.

دانلود نرم‌افزار All-In-One Toolbox مناسب اندروید 2.3 و بالاتر

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
Vahid
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
۰
۰
این نرم افزار با Du Speed Booster در آندروید چه تفاوتی دارد؟
shaan
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
بنظرمZDboxبرنامه كاملتر و بهتریه
با تشكر
میلاد SXU
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
سلام: دست شما درد نكند مارا از نصب 29 برنامه خلاص كردید.ممنون
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
۰
۰
با سلام googel play فیلتر هست شما هم تمام برنامه هایی كه معرفی میكنید از این سایت است.
من نمیدونم دلیل فیلتر كردنش چیه اما به هر صورت فكری در این مورد بكنید

نیازمندی ها