مواد لازم: نصف یک هویج بزرگ (۱۰۰ گرم، خرد شده از طول) / ۱۰۰ گرم لوبیاسبز، پاک شده/ ۵ عدد قارچ/ ۴۰۰ گرم فیله گوشت/ ۲ قاشق چایخوری روغن نباتی یا کانولا/ ۲ قاشق غذاخوری سس سویا.
کد خبر: ۶۳۹۳۴۰
غذای ژاپنی: «بیف-ماکی با سبزیجات»

جام جم سرا: هویج و لوبیا سبز را جداگانه در قابلمه‌هایی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه آب پز کنید تا نرم شوند. سپس زیر آب سرد بگیرید و آبکشی کنید. ۳ یا ۴ تکه فیله باریک را بین دو کیسه پلاستیکی کنار هم بگذارید بطوریکه یک سانتی‌متر همپوشانی داشته باشند. نمک بزنید و خوب با گوشتکوب بکوبید.جام جم سرا؛ غذای ژاپنی؛ بیف سپس هویج، لوبیاسبز و قارچ را کنار هم بطور افقی روی فیله بگذارید و شروع به پیچیدن کنید. برای بقیه فیله و سبزیجات همین کار را تکرار کنید. رول‌ها را نیم ساعت تا ۴ ساعت در یخچال بگذارید بمانند.
روغن را در ماهیتابه بزرگی روی شعله بالا داغ کنید و رول‌ها را داخل روغن انداخته و همه جای آن‌ها را سرخ کنید تا قهوه‌ای شوند. سس سویا را داخل آن ریخته و در ماهیتابه را بگذارید تا ۵ دقیقه بخارپز شود. سپس رول‌ها را دربیاورید و بگذارید سس آن‌ها جوش بخورد تا مقدار آن کاهش یابد و غلیظ شود. هر رول را به چهار تکه برش بزنید و به صورت عمودی روی بشقاب سرو کنید و روی آن سس بچکانید. |تسنیم پارس|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها