اواخر تیر یا اوایل مرداد ویندوز 10 می‌آید

AMD تاریخ انتشار نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را لو داد

یک بازار برای نرم‌افزار، ویدیو و موسیقی

امکاناتی جدید برای ویندوز 10

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا بازار نرم‌افزاری ویندوز 10 را به حد بالاتری از امکانات برساند و به همین دلیل نیز این بازارهای نرم‌افزار، موسیقی و ویدیو در ویندوز 10، یکپارچه خواهند شد.
کد خبر: ۷۸۶۲۰۹
امکاناتی جدید برای ویندوز 10

جام جم کلیک: سیستم‌های عامل ساخته شده توسط مایکروسافت همواره سیر عجیبی را طی کردند و می‌توان گفت که به‌صورت عمومی، به‌طور یکی در میان، عالی و ضعیف بوده‌اند؛ برای اثبات این موضوع تنها کافی است تا سیستم‌ عامل‌های فعلی موجود از مایکروسافت را در نظر بگیرید: ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز 8. این سیر به ویندوز 10 رسیده است و مایکروسافت قصد دارد تا این سیستم‌ عامل را با بهترین امکانات ممکن روانه بازار کند و اعتماد از دست رفته مخاطبین خود را دوباره به دست بیاورد.

در این میان یکی از امکاناتی که شنیده می‌شد در ویندوز 10 وجود خواهد داشت، بازارهای موسیقی و ویدیوی مشابه با بازارهای موجود بر روی کنسول‌های بازی اکس‌باکس بود ولی به‌نظر می‌رسد مایکروسافت پا را از این نیز فراتر نهاده است و قصد دارد تا کاربری این بازارها را برای مشتریان سیستم‌ عامل خود بسیار آسان‌تر سازد.

در همین راستا نیز قرار است تا بازار نرم‌افزاری ویندوز با بازار موسیقی و ویدیو ترکیب شده و در ویندوز 10 تنها شاهد یک بازار کلی برای تمامی محصولات باشیم. این امکان در حال حاضر در وضعیت تست بتا به سر می‌برد و قرار است تا درصورت توفیق در این تست، برای ارائه نهایی و نصب قطعی به‌عنوان بخشی از ویندوز 10 درنظر گرفته شود. با کمک این امکان می‌توانید بدون نیاز به مرورگر وب، فیلم یا موسیقی دلخواه خود را خریداری کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری کنید. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت تمامی تلاش ممکن را در بخش مربوط به خود انجام داده است و تنها موضوع تعیین کننده باقی ‌مانده را باید استقبال توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از تولید برنامه‌های کاربردی برای این نسخه از ویندوز دانست.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها