یک بازار برای نرم‌افزار، ویدیو و موسیقی

امکاناتی جدید برای ویندوز 10

ایرانی‌ها هم نسخه اورجینال ویندوز 10 را به رایگان دریافت می‌کنند

به‌روزرسانی رایگان نسخه‌های کپی ویندوز به ویندوز 10

مایکروسافت دیروز اعلام کرد که در تابستان سال جاری میلادی ویندوز 10 را منتشر خواهد کرد. براساس اطلاعات منتشر شده بروزرسانی ویندوز 10 برای تمام کاربرانی که حتی نسخه‌ی تقلبی از ویندوز 7 یا 8 را استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود.
کد خبر: ۷۸۲۱۳۶
به‌روزرسانی رایگان نسخه‌های کپی ویندوز به ویندوز 10

به گزارش جام جم کلیک: تری میرسون، در گفتگو با رویترز اعلام کرد که ویندوز 10 در تابستان سال 2015 میلادی بصورت رسمی منتشر خواهد شد. وی همچنین اضافه کرد، بروزرسانی ویندوز 10 برای تمام کاربران ویندوز که حتی نسخه‌ی کپی و غیرقانونی از ویندوز را مورد استفاده قرار می‌دهند، در دسترس خواهد بود. مایکروسافت این اقدام را برای تغییر در وضعیت نسخه‌های ویندوز در کشورهایی نظیر چین انجام خواهد داد. براساس آخرین آمارهای منتشر شده، بیش از ۷۵ درصد از نسخه‌های ویندوز مورد استفاده در کشور چین غیرقانونی است.

مایکروسافت اعلام کرده که بروزرسانی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل این کمپانی در سال اول عرضه رایگان خواهد بود. این استراتژی برای مقابله با سیاست‌های کمپانی اپل است که سیستم‌عامل مکینتاش را کاملا رایگان کرده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا بروزرسانی رایگان نسخه‌های غیرقانونی ویندوز به ویندوز 10 تضییع حقوق سایر کاربران است یا سیاستی در جهت بهبود کیفیت کلی سرویس‌های مایکروسافت؟

به‌روزرسانی: شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه به‌روزرسانی رایگان نسخه‌های کپی و غیر اصل مختص کاربران کشور چین است، این مورد هنوز تایید نشده و ذکر این نکته ضروریست که مایکروسافت در صحبت‌های جدید خود از کلمه‌ی Anyone برای به‌روزرسانی رایگان نسخه‌های کپی استفاده کرده است که باتوجه به آن می‌توان انتظار داشت کاربرانی که در کشور ایران و سایر کشورها از نسخه‌های کپی ویندوز 7 و 8 استفاده می‌کنند نیز به‌طور کاملا قانونی و رایگان قابلیت به‌روزرسانی به نسخه نهایی ویندوز 10 را داشته باشند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها