یک بازار برای نرم‌افزار، ویدیو و موسیقی

امکاناتی جدید برای ویندوز 10

جزییات دریافت ویندوز 10 برای نسخه‌های کپی

به‌روزرسانی از ویندوز کپی به ویندوز 10 رایگان نیست

مایکروسافت در بیانیه‌ای جزییات به‌روزرسانی به ویندوز 10 برای دارندگان ویندوزهای 7 و 8 غیراصلی را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۸۲۲۵۳
به‌روزرسانی از ویندوز کپی به ویندوز 10 رایگان نیست

جام جم کلیک: دیروز در اخبار شاهد خبری بسیار مسرت بخش برای ما ایرانی‌ها بودیم چرا که در این خبر اعلام شده بود کسانی که نسخه‌های کپی ویندوز 7 یا 8 یا 8.1 را در اختیار دارند نیز از به‌روزرسانی به ویندوز 10 بهره‌مند خواهند شد، ولی به‌نظر می‌رسد امید داشتن ویندوز 10 اورجینال به‌طور رایگان برای بسیای از ما واهی بوده است زیرا سخنگوی مایکروسافت با چند جمله کوتاه برای رفع ابهامات موجود در این باره اقدام کرد.

سخنگوی مایکروسافت درباره این موضوع گفت: «مایکروسافت مکانیزم خاصی را درنظر گرفته است تا کسانی که نسخه غیر اصلی ویندوز را در اختیار دارند نیز بتوانند از طریق نوع خاصی از فروشگاه ویندوز، برای خرید ویندوز 10 اصلی اقدام کنند. این موضوع برای هر دو گروهی که نسخه جدید را در اختیار دارند و یا به آن به‌روزرسانی شده‌اند نیز صادق خواهد بود.»

به این ترتیب بدون شک باید برای دریافت ویندوز 10 هزینه‌ای را پرداخت نمود که البته مایکروسافت درباره میزان این پرداخت سخنی به میان نیاورده است. از دیگر ابهامات موجود نیز مناطق تحت پوشش برای این امکان بود. هدف اصلی از این طرح این بوده است که استفاده از ویندوزهای غیرقانونی و کپی در کشور چین کنترل شود و معلوم نبود که این امکان تنها برای بازار منطقه‌ای در چین مهیا خواهد بود و یا اینکه سایر کشورها نیز می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند که سخنگوی مایکروسافت با استفاده از عبارت «عرضه جهانی این نوع به‌روزرسانی»، این مورد را به خوبی رفع ابهام کرد و این خبر به‌خصوص برای ایرانی‌ها می‌تواند مسرت بخش باشد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
vit
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
۰
۰
از بیگانه چه انتظاری داریم كه محصول جدیدش رو براحتی بده ، برمی گردیم به روش بسیار عالی ،جالب و خوب كرك كردن.

والسلام
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها