مواد لازم برای تهیه خمیر تارت: آرد سفید: 2 پیمانه، تخم مرغ: 1 عدد، کره: 125 گرم، شیر: 2 تا 3 قاشق غذا خوری، نمک: نصف قاشق غذا خوری. مواد میانی: کالباس خرد شده: 1 پیمانه، قارچ خرد شده: 1 پیمانه، پیازچه خرد شده: 50 گرم. مواد رویه: پنیر پیتزا: 2 پیمانه، تخم مرغ: 1 عدد، خامه صبحانه: 50 گرم، پنیر صبحانه 30 گرم.
کد خبر: ۷۶۹۸۵۰
آموزش آشپزی / تارت قارچ و پیازچه

طرز تهیه تارت قارچ و پیازچه:
ابتدا آرد الک شده را درون ظرفی ریخته، نمک را به آرد اضافه کرده و مخلوط می کنیم. درون آرد حفره ای ایجاد می کنیم و کره را که به دمای محیط رسیده به خمیر اضافه کرده و با نوک انگشت آن را ورز می دهیم.زرده و سفیده تخم مرغ را با هم مخلوط کرده و به خمیر اضافه می کنیم، 1 قاشق غذا خوری شیر به آن اضافه می کنیم و با انگشت آن را ورز می دهیم تا زمانی که خمیر به دست نچسبد. به مدت 5 دقیقه به خمیر استراحت می دهیم. برای تهیه مواد میانی تارت، کالباس را درون ظرفی ریخته و قارچ تفت داده شده، پیازچه و نمک را به آن اضافه می کنیم. خمیر را درقالب های تارت گذاشته و شکل قالب را به آن می دهیم و با چنگال آن را کمی سوراخ می کنیم سپس درون سینی فر گذاشته و به مدت 10 دقیقه در فر قرار می دهیم.برای تهیه مواد رویه تارت،خامه صبحانه و پنیر صبحانه را مخلوط می کنیم، تخم مرغ را هم به آن اضافه کرده کمی نمک و فلفل زده و پنیر پیتزا را اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم. مواد میانی را درون قالب ها ریخته و سپس مواد رویه را روی آن می ریزیم و درون فر با دمای فر با دمای 175 درجه سانتیگراد قرار می دهیم. پس از 30 دقیقه تارت قارچ و پیازچه ما آماده است.

منبع: شبکه استانی مرکز فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
۰
۰
سلام.باتشكرازشما.خواهش میكنم اشبزی بدون فر اموزش دهید.هنوزكسایی هستندكه خودشونو بازندگی امروزی تطبیق نداده اند.یعنی همسراشون دوست دارن خانم هاشون مثل مادراشون كنار گازبمونن اشبزی كنند.

نیازمندی ها