با اپلیکیشن‌های تناسب اندام سلامت خود را کنترل کنید

بدنسازی با دوست کوچک هوشمند

وزن و اندام مناسب مساله‌ای است که هر کسی از جمله بانوان را درگیر خود کرده است به‌طوری‌که افراد چاق حاضر هستند هر کاری بکنند تا به وزنی مناسب همراه با تناسب اندام برسند. در همین راستا ما نرم‌افزار BMI Calculator که توانایی تشخیص BMI بدن را دارد به شما معرفی می‌کنیم.
کد خبر: ۷۶۵۰۳۹
نرم‌افزار موبایل: تشخیص میزان چاقی یا لاغری

جام جم کلیک: با استفاده از این نرم افزار می‌توانید BMI یا همان شاخص توده بدن، نسبت دور کمر به قد، درصد چربی بدن و مصرف کالری را برای پیدا کردن وزن ایده آل بر اساس سن و جنسیت خود به‌دست آورید.

این برنامه همچنین این قابلیت را دارد تا با توجه به اندام و شرایط جسمی شما وزنی مناسب را جهت سلامتی هر چه بیشتر به شما پیشنهاد دهد.

قابل ذکر است BMI Calculator تعاریفی سخت و دشوار از مواردی همچون BMI دارد اما جهت آشنایی و بیشتر شدن اطلاعات عمومی شما خلاصه‌ای درارتباط با این موارد نیز ذکر می‌کنیم.

BMI- (شاخص توده بدن): به عنوان وزن بدن تقسیم بر مجذور قد تعریف می‌شود.

WHtR- (دور کمر نسبت به قد): به عنوان دور کمر تقسیم بر ارتفاع تعریف شده است که در این نرم‌افزار به عنوان یکی از برترین شاخص‌ها جهت جلوگیری از خطرات چاقی و اضافه وزن محسوب می‌شود.

(درصد چربی بدن): به عنوان وزن چربی تقسیم بر وزن کل تعریف می‌شود.

گفتنی است: سازندگان BMI Calculator آماده نقد و ستایش شما درارتباط با ساخته خود هستند لذا شما می‌توانید انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق پست الکترونیک help@smayer.net و سایت اینترنتی http://smayer.net با آنها در میان بگذارید.

نسخه جدید این نرم‌افزار در حال حاضر فقط برای سیستم عامل اندروید 2.2 قابل استفاده است

دانلود رایگان نرم افزار BMI Calculator برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها