محصولی دوکاره که هم فعالیت‌های ورزشی شما را کنترل می‌کند و هم موسیقی پخش می‌کند

پخش همزمان موسیقی و کنترل فعالیت‌های ورزشی

محصول جدیدی که توسط شرکت ترنسند معرفی شده است نه‌تنها برای شما به‌عنوان یک پخش‌کننده موسیقی شخصی عمل می‌کند بلکه امکانات فناوری‌های همراه کنترل کننده میزان فعالیت ورزشی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۷۷۲۳۶۸
پخش همزمان موسیقی و کنترل فعالیت‌های ورزشی

جام جم کلیک: اگر شما هم اهل ورزش باشید می‌دانید که ریتم پیدا کردن در انجام فعالیت‌های ورزشی تا چه اندازه می‌تواند به خروجی عملکرد شما کمک کند، در این میان با توجه به زمان اندکی که دنیای مدرن امروزی ما برای ما باقی گذاشته است، بسیاری از افراد به ورزش‌های فردی روزانه روی آورده و تمریناتی مانند دویدن با سرعت پایین را انتخاب کرده‌اند. از سوی دیگر نیز با توجه به ابزارهای ویژه‌ای که روزانه برای کنترل وضعیت جسمانی و کنترل میزان فعالیت عرضه می‌شوند تا حدی شرایط دویدن تغییر پیدا کرده است، برای استفاده از همه این امکانات باید چند دستگاه مختلف را به همراه داشت که این امر می‌تواند بسیار دست و پاگیر باشد.

در این میان شرکت ترنسند با ساختن یکی از مفیدترین پخش‌ کننده‌های موسیقی موفق شده است تا بخشی از این امکانات را با یکدیگر تلفیق کند. این محصول که MP710 نام دارد دارای یک G sensor درونی است که به کمک آن می‌توان میزان تحرک و تعداد گام‌های فرد در طول مدت زمان استفاده از دستگاه را ثبت کرد و به این‌ ترتیب می‌توان از این محصول استفاده بهینه‌ای داشت.

این محصول دارای یک باتری نیرومند بوده و حافظه داخلی آن نیز 8 گیگابایت است و برای خریداران خود با قیمتی نزدیک به 230 هزار تومان عرضه می‌شود که این قیمت، MP710 را در رده دستگاه‌های پخش موسیقی نسبتا ارزان‌‌قیمت جای داده است. اطلاعاتی مانند کالری سوزانده شده و سایر موارد مربوطه به کنترل حرکتی در نمایشگر تی‌اف‌تی 2 اینچی موجود در این دستگاه به نمایش درمی‌آیند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها