امروزه تقریبا تمامی محصولات هوشمند مجهز به صفحات لمسی بزرگ و کوچک شده اند. هوای سرد جزو اولین محدودیت هایی است که هنگام شروع فصل سرما بر روی صفحات لمسی اثر می‌گذارد و استفاده از تجهیزات لمسی را کمی‌ مشکل می‌کند.
کد خبر: ۷۵۱۶۷۱
دستکش جادویی برای گوشی های هوشمند

جام جم کلیک: با نیم نگاهی‌ به محصولات سازندگان گوشی های همراه، مشخص می شود که بیش از ۹۰ درصد این محصولات دارای صفحات لمسی- حرارتی بوده و تعبیه دکمه بر روی این گوشی ها دیگر طرفداری ندارد.

پیشرفت تکنولوژی و ساخت محصولات هوشمند علاوه بر مزایای فراوان شامل برخی‌ محدودیت‌ها است که شاید تابحال کمتر به آن توجه کرده ایم.

امروزه تقریبا تمامی محصولات هوشمند مجهز به صفحات لمسی بزرگ و کوچک شده اند. هوای سرد جزو اولین محدودیت هایی است که هنگام شروع فصل سرما بر روی صفحات لمسی اثر می‌گذارد و استفاده از تجهیزات لمسی را کمی‌ مشکل می‌کند. در هوای برفی، خارج از منزل قدم می‌زنید و گوشی همراه شما درون جیبتان شروع به زنگ خوردن می‌کند، برای پاسخ دادن می‌بایست دستکش را از دستانتان در آورید تا صفحه لمسی دمای انگشت شما را دریافت کند و بتوانید به تماس پاسخ دهید.

به تازگی برای رفع مشکل موجود، دستکشی از جنس فایبر رسانا درست شده است که با لمس صفحه گوشی و یا تبلت، به راحتی‌ کار کرده و نیاز به تماس مستقیم دست با صفحه لمسی را از بین می برد. این دستکش الکترونیکی‌ کاملا شبیه به دستکش های معمولی‌ بوده و در رنگ ها و سایزهای مختلف قابل تهیه است. قیمت هر جفت از این دستکش ها نزدیک به ۸ پوند است و از اکثر فروشگاه‌های اینترنتی قابل تهیه هستند.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها