این کامپیوتر علاوه بر ظاهر متفاوت، قدرت بسیار بالایی را نیز به کاربر خود هدیه می‌کند

کامپیوتر Trinity، رویای هر گیمر

شرکت سایبر پاور موفق شده است تا یکی از متفاوت‌ترین کامپیوترهای مخصوص بازی‌های کامپیوتری را تولید کند که علاوه بر توان سخت‌افزاری بالا دارای ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز است.
کد خبر: ۷۹۰۷۸۴
کامپیوتر Trinity، رویای هر گیمر

جام جم کلیک: تقریبا همه می‌دانند که قوی‌ترین کامپیوترها برای ارائه و فروش در بازار مصرف عمومی مربوط به انجام بازی‌های کامپیوتری هستند و به همین دلیل نیز بسیاری از افرادی که به دنبال کارهای گرافیکی هستند نیز از کامپیوترهای مخصوص این رده استفاده می‌کنند. در میان محصولات متنوع بازارهای کامپیوتری، کامپیوترهای مخصوص بازی‌ با امکانات بسیار متفاوتی نسبت به سایر کامپیوترها به بازار عرضه می‌شوند ولی این امکانات برای گیمرها کافی نیست زیرا آن‌ها به فکر رقابت با سایر گیمرها نیز هستند و در این راه علاوه بر سخت‌افزار، ظاهر کامپیوتر نیز نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

شرکت‌های مختلف با آگاهی از این امر معمولا کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها را با طراحی‌های متفاوت به بازار می‌فرستند ولی به جرات می‌توان گفت که محصول جدید شرکت سایبر پاور از نظر ظاهری یکی از متفاوت‌ترین و زیباترین کامپیوترهای ساخته شده در تاریخ است.

این دستگاه با شکل ویژه خود می‌تواند هر فرد دوست‌دار بازی‌ را به خود جذب کند ولی تنها ظاهر این محصول نیست که برای گیمرها جذاب است بلکه سخت‌افزار آن نیز در نوع خود بسیار مطلوب محسوب می‌شود. مشخصات سخت‌افزاری این سیستم به این شرح است:

پردازنده: پردازنده 4 هسته‌ای AMD از سری A10 برای مدل پایه و پردازنده اینتل Core i7 نسل چهارم برای نیرومندترین مدل
رم: 8 گیگابایت
حافظه داخلی: 120 گیگابایت حافظه فوق‌سریع SSD و 1 ترابایت حافظه از نوع هارددیسک
کارت گرافیکی: پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس GTX 750 Ti برای مدل‌پایه و انویدیا جی‌فورس GTX 970 برای نیرومندترین مدل.

شایان ذکر است که قیمت مدل پایه این دستگاه برابر با 955 دلار است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها