اخبار داغ دنیای بازی

معرفی قسمت جدید «کیش آدمکش»

شهر بختک‌ها عنوان جدیدی از استودیوی بازیسازی مدریک است که در سبک ماجرایی اشاره و کلیک ساخته شده و قرار است به‌صورت اپیزودیک (دنباله‌دار) منتشر شود. استودیوی خوشنام مدریک که پیش از این بازی «خروس جنگی» را در کارنامه‌ خود داشته، بیش از یک سال است که روی تولید این بازی کار می‌کند. برای این بازی میان‌پرده‌ها و انیمیشن‌های اختصاصی ساخته شده است. قهرمان داستان یک بختک جوان است که داستان را به کمک مردی کبوترباز پیش می‌برد.
کد خبر: ۷۸۷۵۵۴
ماجراجویی در «شهر بختک‌ها»

انتشار«شلیک‌های آتشین» در نوروز

این بازی در سبک اکشن برای تلفن‌های هوشمند و در کافه‌بازار منتشر شده است. شلیک‌های آتشین با گرافیک سه‌بعدی، محوریت آنلاین دارد. در آن از سیستم انتقال بلادرنگ دیتا استفاده شده که امکان تجربه‌ نبردهای نفسگیر موقعیت سیال را فراهم می‌آورد. از محتواهای این بازی می‌توان به مواردی مانند ده‌ها مدل تانک و سیستم اجاره‌ آیتم اشاره کرد. همچنین بازی به‌طور منظم و ماهانه به‌روزرسانی می‌شود. ارتقاهایی که با پیشرفت در مراحل باز می‌شود نیز نقش پررنگی در اثبات برتری یک بازیکن به دیگری دارد.

تکمیل مرحله‌ تولید بازی «سنگ اژدها»

بازی ایرانی «سنگ اژدها» (Dragon Stone) با سرمایه‌گذاری شرکت توسعه نرم‌افزار سریر و از سوی شرکت بازیسازان آبی تولید شده و با طی مراحل نهایی تا آخر فروردین 94 برای عرضه‌ سراسری آماده خواهد شد. این بازی در سبک رانر تولید شده است. سازندگان مدعی نوآوری در این سبک بازی هستند و از مصادیق آن، حرکت نیم‌دایره‌ای دوربین به اطراف را مثال زده‌اند که هنگام حرکت بازیکن به طرفین رخ می‌دهد. در عمده‌ بازی‌های رانر سه لاین برای حرکت وجود دارد، اما در این بازی حرکت شکلی آزاد دارد و بازیکن برای دریافت سکه‌ها باید دقت بیشتری به خرج بدهد. از دیگر ویژگی‌های این بازی داشتن یک راوی است که عملکرد شما را روایت می‌کند. همچنین از میان‌پرده‌های متنوعی برای عمق بخشیدن به بازی استفاده شده است. به احتمال زیاد این بازی تابستان امسال وارد بازار خواهد شد.

«حفاری بی‌نهایت» عرضه شد

بازی حفاری بی‌نهایت، اثری از استودیو سورنا، سازنده‌ بازی سیاوش در شبکه‌ بازار، اپ استور و گوگل پلی منتشر شد. در این بازی باید با ضربه زدن روی سنگ‌ها، آنها را حذف کنید تا از میان برداشته شوند. برای پیشرفت در این بازی به سرعت عمل خوبی نیاز خواهید داشت. از قابلیت‌های دیگر این بازی می‌توان به رقابت آنلاین با بازیکنان دیگر اشاره کرد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها