حافظه فلش چسبنده

این فلش‌ها در حجم‌های ۲، ۸، ۱۶، ۳۲ گیگابایت تولید می‌شوند و با جدا کردن یکی‌ از آنها از روی دسته اصلی‌، به راحتی‌ می‌توانید آن‌را را به دیوار، کامپیوتر، تلویزیون و تقریبا هر جایی که به کارتان می آید، بچسبانید.
کد خبر: ۷۷۰۳۵۶
حافظه فلش چسبنده

جام جم کلیک: حافظه‌های فلش از جمله ابزارهایی هستند که همه ما یکی‌ از آنها را داریم و بارها اتفاق افتاده است که آنها‌ را گم کرده ایم. گاهی اوقات آنها ‌را در جیب خود حمل می‌کنید، به دسته کلید خود آویزان می‌کنید و یا داخل کیف خود قرار می‌دهید، همه این‌ها بستگی به به ابعاد و اندازه حافظه فلش شما دارد.

با ایجاد کمی‌ تغییرات در این قطعات کارایی آنها می تواند کمی‌ بیشتر باشد، مثلا با تغییر سایز و ضخامت آنها می‌توان تعداد بیشتری از آنها را حمل کرد و یا حتی به عنوان کاغذ یادآوری برای یادداشت چند کلمه ضروری، از آن ها استفاده نمود.

تقریبا همه مشخصات فوق نشانی‌ نسل جدید حافظه‌ های فلشی هستند که به تازگی طراحی و ساخته شده اند. اگر ورق‌های چسنبده کوچک یادداشت را به خاطر داشته باشید، حافظه‌ فلش جدید را می‌توان به آنها تشبیه کرد. این فلش‌ها در حجم‌های ۲، ۸، ۱۶، ۳۲ گیگابایت تولید می‌شوند و با جدا کردن یکی‌ از آنها از روی دسته اصلی‌، به راحتی‌ می‌توانید آن‌را را به دیوار، کامپیوتر، تلویزیون و تقریبا هر جایی که به کارتان می آید، بچسبانید.

ساختار اصلی‌ این حافظه‌ی فلش از سه لایه تشکیل شده است، ۲ لایه محافظ بالا و پائین و لایه گرافین که در بین آن دو قرار می‌گیرد. استفاده از این ماده باعث می شود که حافظه فلش ضخامتی به اندازه‌ یک ورق کاغذ داشته باشد و کارایی بیشتری را برای شما به‌وجود آورد. برای استفاده از این حافظه‌های فلش کافیست آن‌را از قسمت بالایی که با یک ماده چسنبده رسانا پوشیده شده است، به سایر درگاه‌های USB متصل کنید.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها