فناوری دیجیتال

شارژر متصل به پریز برق

اگر شما وسیله هوشمندی داشته باشید که در زمینه دیجیتال قابلیت های زیادی را برای شما فراهم کند، می‌توان آن‌را برگرفته از ایده چاقوی سوئیسی دانست و این دقیقاً همان تفکری است که چند طراح برای ایجاد دستگاهی به نام KiiTAG 2 به کار گرفته اند.
کد خبر: ۷۶۸۱۲۴
نسخه دیجیتالی چاقوهای سوئیسی

جام جم کلیک: بدون شک همگی‌ با چاقوهای سوئیسی که در سال‌های اخیر استفاده از آنها بسیار رواج یافته، آشنا هستید. علت مشهور شدن این چاقوها قابلیت چندکاره بودن آنها است، بطوری که با قرار دادن چند ابزار مختلف مثل پیچ گوشتی، ناخن گیر، در باز کن و غیره، انجام بسیاری از کاری‌های مختلف‌ برای شما آسان خواهد شد. جالب است بدانید با تغییر سایز و تعداد ابزار درون این چاقوها قیمت آن ها که کم هم نیست، تغییر می‌کند.

حال اگر شما وسیله هوشمندی داشته باشید که در زمینه دیجیتال قابلیت های زیادی را برای شما فراهم کند، می‌توان آن‌را برگرفته از ایده چاقوی سوئیسی دانست و این دقیقاً همان تفکری است که چند طراح برای ایجاد دستگاهی به نام KiiTAG 2 به کار گرفته اند.

ظاهر کلی‌ این دستگاه بر اساس همان چاقوهای سوئیسی طراحی گردیده. اما با این تفاوت که قابلیت هایی که برای شما فراهم می‌کند بسیار کارامد است. با استفاده از KiiTAG 2 می توانید تلفن همراه خود را شارژ کنید، آن‌را را ردیابی کنید، به عنوان حافظه فلش اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کنید و بسیاری قابلیت‌های دیگر که یقیناً برای شما بسیار جذاب خواهد بود. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای یک نرم افزار موبایل است و بگارگیری بسیاری از قابلیت های آن از طریق این برنامه میسر می‌شود.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها