بازی هفته

Disorder اولین بازی این هفته است که گفته می‌شود یک پازل سکوبازی دوبعدی روان‌شناختی است. شما باید در بازی بین دو نسخه از گذشته جابه‌جا شوید؛
کد خبر: ۷۵۹۷۱۸
بازی هفته

گذشته تاریک و روشن، مثبت و منفی، همراه با امید و ناامیدی و هر تعاملی که انجام می‌دهید بشدت در این نبرد بین متضادها تاثیر می‌گذارد. بازی در تلاش است تا دنیایی سوررئال از خاطره و حافظه بشر را به تصویر بکشد که هدف در آن تلاش برای ترمیم یک ذهن حساس و شکننده است. سبک هنری بازی پیکسل‌آرت بوده که شاید بهانه‌ای باشد برای دوستداران این سبک که آن را تجربه کنند.

دیگر بازی این هفته Retention نام دارد، عنوانی در سبک ماجرایی با گرافیک واقعی یا بهتر بگویم استفاده از تصاویر واقعی و شبیه بازی‌های فیلمی که چند سال پیش چندتایی از آنها موجود بودند و امروز تقریبا منقرض شده‌اند. داستان بازی درباره فردی است که همواره در زندگی به سمت جلو شتافته و هرگز به عقب و گذشته نگاه نکرده است. او بندرت خوابیده و حتی با وجود 24 ساعت بودن شبانه روز به نظر می‌رسد مانند بسیاری از ما این زمان برایش اصلا کافی نیست. یک بار در طول سفری او حسابی به دردسر می‌افتد. حالا او روی زمین سرد، گرفتار زیر دوچرخه‌اش دراز کشیده و خاطراتش از پیش چشمانش گذر می‌کنند. آیا خاطرات او باز خواهند گشت؟ آیا او می‌تواند دوباره بلند شود؟ اینها سوال‌هایی است که جواب‌ آنها در کمک کردن به این فرد نهفته است.

بازی مستقل Papers Please سال گذشته برای PC عرضه شد و به معنای واقعی کلمه غوغا کرد و حالا نسخه موبایل آن از راه رسیده است. داستان بازی در کشور خیالی کمونیستی‌ای به نام Arstotzka جریان دارد که بتازگی جنگ شش ساله‌اش با کشور همسایه، Kolechia تمام شده و حقش مبنی بر کنترل نصف شهر مرزی Grestin را به‌دست آورده است.

شما در نقش بازرس مهاجرت وظیفه کنترل مدارک مردمی را به‌عهده دارید که می‌خواهند از مرز رد شوند. در میان افراد بی‌خانمان و جویای کار، قاچاقچیان، جاسوس‌ها و تروریست‌ها نیز حضور دارند که باید از ورود آنها به داخل کشور جلوگیری کنید.

تمام بازی همین کنترل مدارک است، اما براساس تصمیم‌هایی که می‌گیرید می‌توانید 20 پایان مختلف را تجربه کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها