متخصصان آمریکایی با انجام یک نظرسنجی، از ۱۰۰ دانش آموز در مورد تعداد دفعاتی که افکار منفی و خودآیند را در طول روز تجربه می‌کنند و اینکه هنگام شب بموقع خواب می‌روند یا تا دیروقت بیدار می‌مانند، پرسش‌هایی مطرح کردند.
کد خبر: ۷۴۷۱۳۴
کلید طلایی رهایی از قفس افکار منفی

جام جم سرا: روانپزشکان آمریکایی پس از آن تاکید کردند که خوابیدن زود هنگام در شب عامل کلیدی و مهم برای شاد بودن در طول روز است.
این متخصصان در بررسی‌های خود مشاهده کردند افرادی که مدت کوتاهی را در طول شب می‌خوابند و اغلب دیر وقت به رختخواب می‌روند نسبت به افراد دیگر تعداد دفعات بیشتری در طول روز گرفتار افکار و قضاوت‌های منفی و آزاردهنده می‌شوند.

متخصصان توصیه می‌کنند افرادی که به طور مکرر با افکار منفی درگیر هستند، می‌توانند با خوابیدن زود هنگام در شب به خود کمک کنند. همچنین روانپزشکان امیدوارند با انجام مطالعات بیشتر در آینده بتوانند با این یافته در ارائه روش درمانی مناسب برای اختلال‌های استرس و افسردگی بهره بگیرند.

به نقل از ساینس ورلد ریپورت، نویسنده ارشد این مطالعه گفت می‌توان با اطمینان اظهار کرد که خواب کافی و به موقع یک میانجی مفید و کم‌هزینه برای حل مشکل افرادی است که در قفس افکار منفی گرفتار شده‌اند و با این افکار خودآیند و کنترل‌شده، زندگی هر روز به کامشان تلخ شده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمدیات
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
۰
۰
بنده درسال1372برنده جایزه كلیدطلایی بانك... شدم طی مراسم كلیدطلایی ساختمان تهران فلكه دوم صادقیه بلوار فردوس... رادادند. كمی عقل داشتم كه رفت. خوابم نیز رفته

نیازمندی ها