تماس ویدئویی و صوتی نسخه تحت وب و دسکتاپ واتساپ در حال حاضر در مرحله آزمایش هستند و انتظار می‌رود به زودی نسخه نهایی این قابلیت روی وب و دسکتاپ واتساپ اضافه شود.
کد خبر: ۱۲۹۵۸۲۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،نسخه تحت وب و دسکتاپ واتساپ باعث می‌شود که برقراری تماس و مکالمه حتی در صورت دور بودن از تلفن همراه ساده باشد. اما کاربران هنوز برای برقراری تماس ویدئویی یا صوتی باید از تلفن همراه خود استفاده کنند. حالا، اما WhatsApp توانایی برقراری و دریافت تماس را مستقیماً بر روی صفحه دسکتاپ آغاز کرده که این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد.

گزینه‌های برقراری تماس صوتی و تصویری برای برخی از کاربران بتا، در کنار دکمه جستجو در بالای پنجره چت اضافه شده و در کنار هر دو گزینه کلمه بتا نوشته شده است.

مرحله آزمایشی تماس ویدئویی و صوتی نسخه تحت وب و دسکتاپ واتساپ

در همین حال، تماس‌های ورودی در پنجره جداگانه کوچکتری ظاهر می‌شوند، کاربر از آنجا می‌تواند تماس را جواب داده یا رد کند. یک رابط کاربری مشابه با چند کنترل اصلی برای تماس‌های مداوم نیز ظاهر می‌شود.

مرحله آزمایشی تماس ویدئویی و صوتی نسخه تحت وب و دسکتاپ واتساپ

متأسفانه، دانلود آخرین نسخه بتا WhatsApp برای اندروید تضمین نمی‌کند که ویژگی تماس در وب یا برنامه دسکتاپ ظاهر شود. واتساپ ظاهراً به دنبال عرضه تدریجی این قابلیت است و اولویت برنامه دسکتاپ را بر وب سایت خود قرار داده است.

مرحله آزمایشی تماس ویدئویی و صوتی نسخه تحت وب و دسکتاپ واتساپ

نکته منفی این است که کاربران همچنان برای استفاده از نسخه دسکتاپ یا وب واتساپ به برقراری ارتباط با گوشی همراه خود نیاز دارند، اما برقراری تماس صوتی یا ویدئویی به صورت مستقل روی یارانه شخصی امکان پذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها