کد خبر: ۱۲۷۲۳۳۱

واتس‌آپ همواره مشغول تست قابلیت‌های جدید است و غالبا پیش از عرضه این امکانات اخباری پیرامون آن‌ها منتشر می‌شود. یکی از قابلیت‌های جدیدی که امیدواریم در آینده شاهد عرضه آن در واتس‌آپ باشیم این است که کاربران بتوانند از یک حساب‌کاربری بر روی چندین دستگاه مختلف استفاده کنند. گزارش اخیرا منتشر شده توسط وبسایت WABetaInfo تائید می‌کند که واتس‌آپ اکنون مشغول تست این قابلیت جدید است؛ قابلیتی که به کاربران امکان می‌دهد تا از یک حساب کاربری واتس‌آپی بر روی حداکثر 4 دستگاه مختلف استفاده کنند. در همین راستا اکنون واتس‌آپ بر روی رابط کاربری جدید برنامه با قابلیت مدیریت کلیه دستگاه‌های متصل کار می‌کند.

 

رابط کاربری جدید به کاربران واتس‌آپ امکان می‌دهد تا در صورت نیاز دستگاه‌های جدیدی را به اکانت خود اضافه نموده و یا در مواقع لزوم تعدادی از آن‌ها را حذف نمایند. به منظور افزودن دستگاه‌های جدید به حساب‌کاربری واتس‌آپ کاربر بایستی از کد دریافتی خود از طریق SMS یا چت واتس‌آپ استفاده کند. این فرآیند هنوز نهایی نشده است؛ چرا که واتس‌آپ کماکان روی مشخصه فوق کار می‌کند. اما این روش احتمالا آسان‌ترین و ایمن‌ترین راهکار در مقطع کنونی به‌شمار می‌رود.


گزینه جدید جهت افزودن چندین دستگاه به یک حساب‌کاربری مشابه در واتس‌آپ هنوز در هیچ‌کدام از ورژن‌های بتای این برنامه قابل دسترس نیست. اما رابط کاربری جدید پیرامون دستگاه‌های متصل به اکانت در یکی از ورژن‌های بتای برنامه رویت شده است.

منبعPhonearena

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها