نمایشگاه رسانه و تجارت ای۳ که قبلا به نام Electronic Entertainment Expo و اکنون به E3 شناخته می‌شود، بزرگترین نمایشگاه صنایع مربوط به بازی‌های رایانه‌ای است. این رویداد همه ساله از تاریخ ۱۳ ژوئن در شهر لس‌آنجلس آمریکا و با حضور کمپانی‌های مطرح و بزرگ بازیسازی برگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۳۳
بازی‌هایی که مشتاق حضورشان در مراسم E3 2017 هستیم + عکس

به گزارش جا‌م‌جم آنلاین به نقل از کلیک، باورش خیلی سخت است که کمتر از ۱۰ هفته‌ی دیگر مراسم E3 سال ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بزرگ قرار است در طول سه روز در شهر لس‌آنجلس کالیفرنیا برگزار شود و سازندگان بازی، ناشران بازی، بازاریاب‌ها و مطبوعات را به دور یکدیگر جمع کند تا در این مراسم مهم بازی‌هایی فوق‌العاده‌ برای تعطیلات امسال معرفی شود. در اینجاست که مدیر عامل شرکت‌های ماکروسافت، سونی، نینتندو و بسیاری دیگر با آب و تابی خاص سخت افزار و نرم‌افزار‌های جدید را رونمایی ‌می‌کنند. این مکان همان جایی است که نسل جدید کنسول‌های بازی معرفی می‌شوند و چالش‌ها و بررسی‌های فوق‌العاده سختی بین آن‌ها در می‌گیرد. در یک کلام همه صاحبان و دست اندرکاران بازی در این نمایشگاه حضور دارند و هر کدام می‌خواهند به نحوی ما را غافلگیر کنند! گمانه‌زنی‌ها و شایعات بسیاری پیرامون عناوین حاضر در مراسم E3 2017 وجود دارد. به همین خاطر یک فرصت خوبی فراهم شده تا در مورد سورپرایز‌های ویژه‌ی مراسم E3 بحث کرده و عناوینی که احتمال حضورشان در مراسم امسال وجود دارد را بررسی کنیم.


نسخه جدید Batman

آیا شما فکر می‌کنید که سری بازی‌های ویدیویی Batman Arkham کمپانی Rocksteady به پایان رسیده است؟ نه این که اینگونه فکر نمی‌کنم و صادقانه بگویم که نمی‌خواهم این سری به پایان برسد. هر کس می‌داند که قسمت بعدی از سری بازی‌های Batman در حال ساخت است اما این سوال باقی می‌ماند که کدام کمپانی مسئول ساخت قسمت جدید برای کنسول‌های نسل هشتمی است؟! شایعات زیادی وجود دارد که استودیوی بازی Arkham Origins سال ۲۰۱۳ یعنی Warner Bros. Montreal پشت این قضیه وجود دارد و به احتمال زیاد این استودیو بر روی قسمت جدید Batman کار می‌کند. با وجود انتشار Batman Arkham Origins به عنوان اولین کار کمپانی در ساخت سری بازی‌های بتمن و احتمال اینکه طراحی و ساخت عنوان جدید از فرانچایز محبوب بتمن را بر عهده بگیرد، من صراحتا می‌گویم که استودیو‌های دیگری مانند Avalanche Studios یا Sucker Punch هم می‌توانند سکان مربوط به ساخت بتمن جدید را در دست بگیرند. حدس می‌زنم که استودیوی مونترال به جهت وفاداری که نسبت به این سری دارد و برای بهبود بخشیدن به تلاش قبلی تیم خود کار ساخت بازی را بر عهده بگیرد. پیش از این هم اخباری مبنی بر ساخت بتمن جدید در فضای دنیای مجازی و وبسایت‌های خبری بازی منتشر شده بود که این خبر احتمال حضور بتمن جدید در مراسم E3 2017 را قوی‌تر می‌کند.


نسخه جدید بازی Splinter Cell

خیلی مشتاق هستم تا نسخه‌ی ریبوت شده‌ی Splinter Cell: Blacklist را در مراسم E3 2017 ببینم. متاسفانه تا به حال نسخه‌ی ریبوت شده ای از این سری برای کنسول‌های نسل هشتمی ندیده‌ایم. تقریبا نزدیک به ۴ سال است که از آخرین ریبوت کمپانی یوبی‌سافت از سری بازی‌های Splinter Cell می‌گذرد و حالا وقت آن رسیده تا یوبی‌سافت با ایجاد ظاهرسازی جدید برای کاراکتر‌های بازی و حیات بخشیدن به داستان بازی این عنوان محبوب را دوباره زنده کند. اما چرا تا به حال یوبی‌سافت این کار را نکرده؟ دلیلش واضح است، از زمان ساخت آخرین قسمت از سری بازی‌های Splinter Cell کمپانی یوبی‌سافت در این مشغول احیاسازی سری بازی‌های Ghost Recon و Rainbow Six بوده و هم‌اکنون نوبت آن رسیده تا یوبی‌سافت برنامه‌ی ویژه‌ای را برای معرفی یک Splinter Cell جدید در مراسم E3 2017 تدارک ببیند.


Bloodborne 2

قبل از معرفی Bloodborne توسط کمپانی FromSoftware من حتی جرات بازی‌کردن سری بازی‌های Dark Souls را نداشتم اما با انتشار این بازی در عقیده‌ام تجدید نظری صورت گرفت و توانستم با این کمپانی و بازی‌های هنری‌اش ارتباط خوبی برقرار کنم. طراحی هنری و زیبای مراحل و گیم‌پلی هیجانی و نفس‌گیر Bloodborne من را ساعت‌ها پای تلویزیون نگه‌داشت و به جرات می توان گفت از هر بعدی که به بازی می‌نگریم یکی از خیره‌کننده‌ترین بازی‌های رایانه‌ای تا به امروز محسوب می‌شود. اگر به محیط بازی دقت کنید نا خود آگاه یاد دوران ملکه ویکتوریا می افتید . معماری و طراحی محیط بازی گیمر را یه یاد آن دوران می اندازد. در واقع اینگونه دیزاین در گیم‌پلی بسیار جذاب و زیبا است و هنری بودن طراحی را نشان می دهد. زمانی که شما وارد محیط های مختلف می شوید ، به راحتی می توانید با با بازی ارتباط برقرار کنید . در کل استفاده از معماری محبوب گوتیک در طراحی این بازی بسیار تاثیر گذار بوده و با عث می شود که بسیار به سمت آن جذب شویم. طراحی دشمنان هم تقریبا به گونه ی وهم آوری انجام شده که با بازی تناسب دارد . گرافیک بازی به گونه ای است که سازندگان دقت داشته اند تا ریز‌ترین قسمت از محیط های اطراف را به خوبی طراحی کنند.علاوه بر آن سلاح های درون بازی, زره ها و هم چنین مکان ها مختلفی که ماموریت های بازی درون آن ها انجام می شود نیز به خوبی طراحی شده است. بازی Bloodborne توسط هیدتاکا میازاکی خلق شده است. طراح نامدار بازی‌های ویدیویی کامپیوتری که در کارنامه او آثاری مانند روح شیطانی (Demon’s Souls) و سری بازی های روح های سیاه (Dark Souls) به چشم می‌خورد. با اینکه Bloodborne را به پایان رسانده‌ام اما بی‌صبرانه منتظر هستم تا دوباره به جهان مرموز و هنری بازی برگردم و امیدوارم که این اتفاق در مراسم E3 2017 با معرفی Bloodborne 2 به وقوع بپیوندد.


Borderlands 3

اگرچه از لحاظ فنی ساخت بازی Borderlands 3 از قبل اعلام و تایید شده است اما با این حال هیچ‌گونه عکس و تصویر و تریلری از بازی به صورت رسمی منتشر نشده است. این در حالی است که کمپانی Gearbox می‌تواند هر چیز جدیدی را مثل یک عنوان ریمستر شده‌ی Bulletstorm در مراسم E3 2017 معرفی کند اما بازگشت به دنیای Tiny Tana یکی از مورد‌علاقه‌های من در لیست پیش‌بینی‌شده‌های E3 2017 است که امیدوارم حداقل با انتشار تیزری کمدی از بازی Borderlands 3 طراحی و ساخت این عنوان محبوب را به همگان اعلان کنند.


نسخه جدید بازی Need For Speed

کمپانی EA از قبل تایید کرده بود که یک Need for Speed جدید در راه است و اواخر سال ۲۰۱۷ به بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. تقریبا می‌توانم تضمین کنم یکی از بازی‌های Playable مراسم E3 2017 جدیدترین عنوان از سری بازی‌های Need for Speed است و احتمالا از طریق یک تریلر بسیار شیک و با شکوه در مراسم امسال به همگان معرفی شود. نیترو‌های خودتان را برای یک مسابقه‌ی هیجانی دیگر آماده کنید!
Beyond Good & Evil 2

با اینکه من از انجام بازی Beyond Good & Evil چشم‌پوشی کردم اما این دلیل نمی‌شود که احتمال ساخت قسمت جدید از سری بازی‌های Beyond Good & Evil را در نظر نگیریم و نام Beyond Good & Evil 2 را در این لیست نیاوریم. البته اشاره‌هایی از تایید ساخت عنوان جدید Beyond Good & Evil وجود دارد چراکه اخیرا کانسپ آرت‌هایی از قسمت جدید در فضای دنیای مجازی و وبسایت‌های خبری بازی منتشر شده است که این امر احتمال حضور Beyond Good & Evil 2 را در مراسم E3 2017 مستحکم‌تر می‌کند. من شک دارم که کمپانی یوبی‌سافت از این فرصت استفاده نکند و یک پرده‌برداری ویژه برای معرفی Beyond Good & Evil 2 در مراسم E3 2017 نداشته باشد. شایعات زیادی هم وجود دارد که قسمت بعدی Beyond Good & Evil به صورت انحصاری برای کنسول خانگی Nintendo Switch عرضه شود و به دنبال آن طرفداران Beyond Good & Evil را وادار به خرید کنسول Nintendo Switch کند.


The Evil Within 2

من احترام خاصی به بازی اصلی The Evil Within دارم چرا که پشت آن اسطوره‌ی وحشت دنیای بازی‌های رایانه‌ای یعنی شینجی میکامی قرار دارد. بازی اصلی به خوبی توانست وحشت را در دل گیمر بوجود آورد و بازی پر از صحنه‌های خشن،ترسناک و هیجانی است که ساعت‌ها گیمر را به چالش می‌اندازد. شایعات بسیاری وجود دارد که قسمت بعدی The Evil Within با همکاری مشترک دو استاد تعلیق و ترس یعنی شینجی میکامی و هیدئو کوجیما طراحی،توسعه و ساخته خواهد شد. امیدواریم با یک سوپرایز ویژه در مراسم E3 2017 مواجه شویم و انتظار داریم بازی بعدی ترسناک‌تر از گذشته باشد.


Wolfenstein 2

همان‌‌طور که به یاد دارید در طول مراسم E3 2016 اشاراتی درباره‌ی جدیدترین بازی ریبوت‌شده‌ی Wolfenstein داده شد و حالا نوبت آن رسیده تا در مراسم E3 2017 به صورت رسمی از Wolfenstein 2 پرده‌برداری شود. شما را نمی‌دانم ولی من خودم به شخصه خیلی دوست دارم تا دوباره یکی از عناوین Old School با ویژگی‌های جدید ریبوت شده را تجربه کنم.


بازی جدیدی از سوی کمپانی Valve

همه‌ی ما می‌دانیم که کمپانی Valve به هیچ وجه قسمت سومی از بازی‌های محبوب چند سال اخیر را طراحی و توسعه نکرده است اما سال ۲۰۱۷ برای کمپانی Valve کمی متفاوت‌تر از گذشته است. چندین سال است که شایعات زیادی پیرامون ساخت Left 4 Dead جدید توسط کمپانی Valve وجود دارد و حتی طبق گفته‌های یکی از کاربران Reddit که همیشه گفته‌ها و پیش‌بینی‌هایش درست از آب درمی‌آید بازی Left 4 Dead جدید به شدت و با سختی کار زیاد در حال ساخت است و قرار است برای کنسول‌های نسل هشتمی یعنی PS4, Xbox ONE و حتی PC نیز عرضه شود. در کنار این بحث اخبار ضد و نقیض درباره‌ی ساخت Portal جدید وجود دارد همچنین شایعاتی درباره‌ی احتمال حضور Half-Life 3 در مراسم E3 2017 به گوش شنیده می‌شود.


نسخه جدید Game From Sucker Punch

من خیلی شگفت‌زده شدم از اینکه فهمیدم امسال پشت مراحل ساخت بازی Spider Man جدید کمپانی معروف و معتبر Sucker Punch وجود ندارد اما این دلیل نمی‌شود که کمپانی Sucker Punch بعد از ساخت دومین قسمت از بازی Infamous که Infamous: Second Son نام دارد و تقریبا سه سال از روی آن می‌گذرد بازی جدیدی را برای پرده‌برداری در مراسم E3 2017 نداشته باشد. ممکن است Sucker Punch بر روی دنباله‌ی سری بازی‌های Infamous کار کند یا اینکه یک IP جدیدی را به همگان معرفی کند. شاید کمپانی مارول طی همکاری مشترکی با ساکر پانچ برای گسترش دادن دنیای بازی‌های ویدیویی مارول اقدام کند هیچ چیز معلوم نیست و زمان همه‌ی این‌ها را مشخص خواهد کرد. من به نوبه‌ی خودم می‌خواهم ساکر پانچ بازی Infamous بعدی را در مراسم E3 2017 معرفی کند.

لیست بازی‌های تایید شده کمپانی‌های بازیسازی برای مراسم E3 2017
۲K Games

NBA 2K18

Activision

Call of Duty 2017
Destiny 2
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Bandai Namco Entertainment

Ace Combat 7: Skies Unknown
Project CARS 2

Bethesda Softworks

Quake Champions

Capcom

Marvel vs. Capcom: Infinite

CD Projekt

Cyberpunk 2077

Codemasters

Dirt 4
Micro Machines World Series
F1 2017

Deep Silver

Kingdom Come: Deliverance
Agents of Mayhem

Electronic Arts

Star Wars Battlefront 2
Madden NFL 18
FIFA 18
NBA LIVE 18
Need for Speed 2017

Focus Home Interactive

Call of Cthulhu: The Official Video Game
Insurgency: Sandstorm
Vampyr

Konami

Metal Gear Survive

Microsoft Studios

State of Decay 2
Forza 7

Nintendo

Super Mario Odyssey

Sega

Total War: Warhammer

Sony Interactive Entertainment

Days Gone
Death Stranding
Detroit: Become Human
Dreams
Gran Turismo Sport
God of War
Knack 2
Spider-Man
The Last of Us Part II
Uncharted: The Lost Legacy

Square Enix

Battalion 1944
Final Fantasy VII Remake

Take-Two Interactive

Red Dead Redemption 2

Ubisoft

South Park: The Fractured but Whole

Warner Bros. Interactive Entertainment

Middle-earth: Shadow of War

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها