مرور اتفاقات بزرگ‌ترین نمایشگاه گیم سال 2017

آسمان پرستـاره E3

امسال هم طبق روال هر سال، نمایشگاه E3 2017 عرصه ای برای معرفی سخت افزارهای گوناگون بود و در ادامه این مطلب، نگاهی اجمالی به برخی از جذاب ترین محصولات رونمایی شده می اندازیم.
کد خبر: ۱۰۴۱۸۷۸
نگاهی به جذاب‌ترین گجت‌های نمایش داده شده در E3 2017  + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، نمایشگاه E3 به عنوان بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت بازی، تنها به حوزه نرم افزار ارتباط ندارد و سالانه، کمپانی های متفاوت به این رویداد آمده و از محصولاتی رونمایی می کنند که اساساً و انحصاراً گیمرها را هدف قرار داده اند. امسال هم طبق روال هر سال، نمایشگاه E3 2017 عرصه ای برای معرفی سخت افزارهای گوناگون بود و در ادامه این مطلب، نگاهی اجمالی به برخی از جذاب ترین محصولات رونمایی شده می اندازیم.

اکس باکس وان اکس

بعد از انتظاری طولانی، کمپانی مایکروسافت بالاخره فرصت را با کنفرانس E3 2017 خود مغتنم شمرد و به صورت تمام و کمال از کنسول میان نسلی «اکس باکس وان اکس» رونمایی کرد؛ همتای پلی استیشن 4 پرو که با وعده «اجرای حقیقی بازی های 4K» توسعه یافته است. کنسول تازه مایکروسافت، از چیپست هشت هسته ای AMD به همراه 12 گیگابایت حافظه رم بهره می برد و قدرت پردازشگر گرافیکی آن به صورت تئوری به 6 ترافلاپ می‌رسد؛ بنابراین به مراتب از پلی استیشن 4 پرو 4.2 ترافلاپی قدرتمندتر است. به گفته کمپانی ردموندی، اکس باکس وان اکس در تاریخ 16 آبان ماه با قیمت 499 دلار عرضه می شود.

کیت توسعه دهندگان اکس باکس وان اکس

بعد از اکس باکس وان اکس، نگاهی به کیت توسعه دهندگان کنسول جدید مایکروسافت بیندازید که 12 گیگابایت حافظه رم بیشتری نسبت به اکس باکس وان اکس استاندارد در اختیار بازی سازان می‌گذارد.

ساندبار X-Fi Sonic Carrier

کمپانی Creative در نمایشگاه E3 امسال حضور نسبتاً پررنگی دارد و در کنار کارت صدای جدیدش، از ساندباری به نام X-Fi Sonic Carrier هم رونمایی کرده. Creative این محصول را به عنوان «سیستم صوتی غایی برای گیمینگ» معرفی می کند؛ با این همه، برای دستیابی به این ساندبار و ساب ووفر عظیم الجثه آن باید هزینه ای 5 هزار دلاری بپردازید که شاید سبب شود بسیاری از ما از خیرش بگذریم.

شارژ پد PowerPlay

کمپانی لاجیتک به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات جانبی گیمینگ، به نمایشگاه E3 2017 آمده و ماوس پد وایرلس PowerPlay را با خود آورده که می‌تواند ماوس شما را به هنگام استفاده شارژ کند. طبق معمول محصولات گیمینگ این چند سال اخیر هم می توانید منتظر LED های RGB در گوشه و کنار این شارژ پد باشید که البته آنقدرها زیبا نیستند.

لپ تاپ Razer Blade Stealth

کمپانی ریزر مثل همیشه، از لپ تاپ گیمینگ جدیدی به نام Razer Blade Stealth رونمایی کرده که از کارت گرافیک یکپارچه و قدرتمند Iris Pro اینتل بهره می‌برد. مهم‌ترین مشخصه این لپ تاپ، پشتیبانی از کارت های گرافیک اکسترنال است که از طریق پورت USB-C به Stealth متصل می شوند.

Tobii

اگر پیگیر اخبار لپ تاپ های گیمینگ باشید، قطعاً با تکنولوژی Tobii آشنایی دارید یا حداقل نامش به گوشتان خورده است. این تکنولوژی در واقع می تواند حرکات چشم شما را دنبال کند تا روند قفل کردن روی دشمنان در یک بازی ویدیویی ساده‌تر باشد. حالا کمپانی سازنده Tobii می‌گوید که تکنولوژی خود را با هدست واقعیت مجازی HTC Vive ادغام کرده تا همین کار را در محیط مجازی انجام دهید. تکنولوژی و گیمینگ هیچوقت تا این حد جذاب نبوده است.

ماوس و کیبورد اکس باکس وان و پلی استیشن 4

کمپانی Hori در جریان E3 امسال ماوس و کیبورد جدیدی را برای دو کنسول پلی استیشن 4 و اکس باکس وان معرفی کرد که شباهت زیادی به Razer Orbweaver دارد. وقت آن رسیده تا با روزهایی که قادر به کشتن دشمنان تان با اسنایپر در بتلفیلد 1 نبودید خداحافظی کنید.

باتری پک نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ برخلاف ظاهر غلط اندازش، می تواند شما را برای ساعت های متمادی در حالت پرتابل همراهی کند. اما اگر عمر باتری 3.5 الی 7 ساعته برایتان کافی نیست، می‌توانید به سراغ این باتری پک کمپانی SnakeByte بروید. ظرفیت باتری پک مورد اشاره هنوز مشخص نشده اما با قیمت معقول 20 دلار، می تواند همراهی همیشگی برای سوییچ شما باشد و خیال تان را از چند ساعت گشت و گذار بیشتر در دنیای زلدا راحت کند.

ماوس گیمینگ AW958

کمپانی Alienware قصد دارد به بازار تجهیزات جانبی گیمینگ بازگردد و برای شروع دوباره خود، از ماوس گیمینگ AW958 رونمایی کرده است. این ماوس، از دقت حیرت انگیز 12 هزار نقطه بر اینچ برخوردار است و با اتصال مغناطیسی قطعات اضافه، می توانید به 13 دکمه قابل برنامه ریزی دسترسی داشته باشید.

مانیتورهای Alienware

Alienware از مانیتورهای 1080p تازه ای برای لپ تاپ های گیمینگ رونمایی کرده که از نرخ رفرش 240 هرتز پشتیبانی می‌کنند و از این بابت، برای گیمرهای حرفه ای ایده آل هستند. بنابراین دفعه بعدی که خواستید لپ تاپ گیمینگی 15 اینچی تهیه کنید، به این فکر بیفتید که برای گیمینگ حرفه ای، نیازمند یک مانیتور Alienware هم هستید و در نهایت، به سراغ پی سی دسکتاپ بروید!

پایه کنترلر Joy-Con نینتندو سوییچ

این یکی، طراحی و ایده بسیار ساده ای دارد، اما باعث می‌شود به این فکر بیفتیم که چرا تولید آن زودتر به ذهن کمپانی‌های دیگر نرسیده بود. Nyko از نوعی پایه برای کنترلرهای Joy-Con سوییچ رونمایی کرده که باعث می شود در حالت افقی، ارگونومی بهتری در دستان تان داشته باشند؛ فقط ای کاش طراحی این پایه هم به اندازه ایده اش جذاب بود.

داک شارژ کنترلرهای سوییچ

یکی دیگر از محصولات Nyko برای نینتندو سوییچ، داکی است که می تواند 4 کنترلر جوی کان و 1 کنترلر پرو کنسول سوییچ را به صورت همزمان شارژ کند. این محصول هم مثل قبلی، طراحی چندان دلفریبی ندارد و بیشتر ما را یاد پایه نگهدارنده چاقو می اندازد؛ اما حداقل می‌توانید تمام کنترلرهایتان را همزمان شارژ کنید تا در مهمانی ها، شرمنده دوستان و آشنایان نشوید.

کنترلر Gear VR سامسونگ

Nyko علاوه بر تمام این ها، از یک کنترلر جدید برای هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ هم رونمایی کرده که می تواند تجربه بازی های ویدیویی را ساده تر از قبل کند. ضمناً وقتی که از کنترلر استفاده نمی کنید، امکان وصل کردن آن به بند هدست وجود دارد تا خدایی نکرده زیر دست و پا نماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها