در کنفرانس ماه سپتامبر شرکت اپل که به معرفی آیفون های 7 و 7 پلاس اختصاص داشت، این شرکت از هدفون های جدید شرکت Beats نیز رونمایی کرد. یکی از آن ها BeatsX نام داشت که در واقع از یک جفت ایرباد بی سیم تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۹۷۸۶۳
هدفون BeatsX اپل احتمالاً هفته آینده عرضه خواهد شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بنا به دلایلی، در عرضه این هدفون تاخیر به وجود آمد و در ماه دسامبر اعلام شد که تا 2 الی 3 ماه دیگر این محصول بالاخره روانه بازار می شود. اما خبر خوش برای علاقه مندان به محصولات شرکت بیتس این است که BeatsX احتمالاً زودتر از موعد یعنی در هفته پیش رو عرضه خواهد شد.

بر طبق گزارشی که iStockNow منتشر کرده، این طور اعلام شده که این ایرباد ها در هفته پیش رو عرضه می شوند. برای آن هایی که با سایت iStockNow آشنایی ندارند، باید بگوییم که این وبسایت موجود بودن محصولات اپل در بازار را بررسی و ردیابی می کند و آخرین اخبار مربوط به اجناس این شرکت را در سایت خود به علاقه مندان اپل ارایه می دهد.

بنابر آخرین بررسی های این وبسایت، به نظر می رسد که در فروشگاه آنلاین اپل و هم چنین Best Buy آمریکا، فعالیت های آنلاینی صورت گرفته که حاکی از موجود شدن محصولات جدید در آن است.

با این که هنوز شک و تردید در خصوص این خبر وجود دارد، اما اگر شما جزو مشتاقان هدفون BeatsX محسوب می شوید، این خبر می تواند شما را امیدوار و خوشحال کند. هنوز دلیل تاخیر اولیه برای عرضه هدفون BeatsX مشخص نشده، اما ایرپادهای اپل نیز با چنین تاخیری مواجه بودند که برای آن هم دلیلی اعلام نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها