به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، اسنپ چت در سال ۲۰۱۱ راهاندازی شد و توانست مخاطبان خود و به خصوص نوجوانان را جذب کند که به فضای خصوصی که این اپلیکیشن فراهم میکند اهمیت میدهند. پیامهای متنی بلافاصله بعد از اینکه خوانده شوند ناپدید شده و پستها با گذشت ۲۴ ساعت از بین میروند.
مانند اسنپچت، اینستاگرام به ۵۰۰ میلیون کاربرش این امکان را میدهد که پستهای خود را با ایموجی و متن حاشیهنویسی کنند.
اسنپ چت که در میان افراد جوانتر محبوبتر است، در کنار فیس بوکی قرار گرفته که ۱.۷ میلیارد کاربران ماهانهاش در سنین بالاتری هستند و اسنپچت اخیرا شرکت توییتر را در تعداد کاربران روزانهاش پشت سر گذاشته و در حال حاضر ارزشی معادل ۱۸ میلیارد دلار دارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
علیاصغر شعردوست معتقد است شهریار با آفرینش غزلهای نو، تحولی بیسابقه در شعر فارسی ایجاد کرده است
رئیس کمیسیون اقتصادی دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت و گو با «جام جم» مطرح کرد