پیش از این سامسونگ و ال‌جی دوربین‌هایی با قابلیت تصویربرداری 360 درجه روانه بازار کردند که این دو محصول با نام Gear 360 و LG CAM در بازار عرضه شد تا در پرچمداران گوشی‌های این دو شرکت کره‌ای مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۰
با آیفون ۳۶۰ درجه فیلم بگیرید! +عکس

به گزارش جام جم کلیک ، طبق گفته موبنا از آنجایی که اپل هم سهم قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را دارد از این قافله عقب نمانده است و برای آیفون هم یک دوربین دیجیتالی ویژه با قابلیت تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای عرضه شده است.

این دوربین دیجیتالی جدید Insta360 Nano نام دارد که با گوشی‌های آیفون ۶، ۶s، ۶ Plus و ۶s Plus سازگاری پیدا کرده است و به قیمت ۱۹۹ پوند فروخته می‌شود.

دوربین دیجیتالی جدید به قیمت پشتی گوشی هوشمند اپل متصل می‌شود و امکان تصویربرداری با زاویه ۳۶۰ درجه را برای کاربران فراهم می‌کند.

این دوربین همجنین به حسگر FOV برای تصویربردرای با زاویه ۲۱۰ درجه‌ای مجهز شده است و نرم‌افزار مربوط به آن که روی گوشی نصب می‌شود، امکان تصویربرداری ۳۶۰ درجه‌ای را هم برای کاربر فراهم می‌کند.

این دوربین به یک باتری ۸۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است و همچنین ورودی کارت حافظه microSD دارد. بنابراین برای تصویربرداری با آن نگران پر شدن حافظه داخلی آیفون نخواهید بود.

زمانی که این دوربین دیجیتالی در حالت پانوراما قرار می‌گیرد، می‌تواند با کیفیت ۳۰۴۰ در ۱۵۲۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه تصویربرداری کند.

این دوربین جانبی استاندارد MFi اپل را هم در اختیار گرفته است و از هم‌اکنون در سراسر جهان فروخته می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها