همکاری کوجیما با سونی

خبرهای جدید حاکی است که کارگردان بزرگ سری بازی‌های متال‌گِر، هیدئو کوجیما، پس از ماجراهایی که با کونامی پشت سر گذاشت، استودیوی جدیدی همراه کارمندان کوجیما پروداکشنز تاسیس کرده و با سونی وارد مذاکره شده است.
کد خبر: ۸۶۷۷۸۷
همکاری کوجیما با سونی

ویدئویی در شبکه یوتیوب سونی منتشر شد که در آن رئیس بخش سرگرمی سونی، اندرو هاوس، از همکاری تازه‌ای با یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بازی‌های رایانه‌ای تاریخ خبر داد.

در عین حال، جف کایلی، خبرنگار صنعت بازی‌های رایانه‌ای و مجری مراسم Video Game Awards و Game Awards در خبری دیگر تایید کرد حاصل همکاری جدید کوجیما، یک بازی انحصاری (حداقل به‌صورت زمانی) برای سونی خواهد بود.

ماجرای جدایی کوجیما از کونامی یکی از بزرگ‌ترین آبروریزی‌های شش ماه گذشته را رقم زد. در این مدت جدا از کنسل شدن عنوان بسیار محبوب Silent Hills، کونامی با اقدام به حذف نام کوجیما از متال‌گِر 5 یک خبر جنجالی دیگر ساخت.

از سوی دیگر کونامی یک بار کاملا جدایی کوجیما را انکار و علت غیبت او را سفر عنوان کرد. همین اواخر هم به گفته وکلای او و افشاگری کایلی، کونامی از حضور کوجیما در Game Awards جلوگیری کرد؛ جشنواره‌ای که در آن متال‌گِر 5 موفق به دریافت جایزه بهترین موسیقی و بازی اکشن ـ ماجرایی شد.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها