همیشه و همه‌جا با قرآن کریم

نرم‌افزارهای مختلفی برای دسترسی به متن کامل قرآن روی دستگاه‌های هوشمند با سیستم‌‌های عامل‌ مختلف طراحی شده است
کد خبر: ۸۶۳۷۳۶
همیشه و همه‌جا با قرآن کریم

اما این روزها دسترسی به اینترنت روی این دستگاه‌ها برای بسیاری از کاربران امکان‌پذیر است و با توجه به این دسترسی قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم که دسترسی به محتوای کتاب آسمانی را با امکانات فراوان در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایت اینترنتی تنزیل، یکی از بهترین و کامل‌ترین سایت‌هایی است که مجموعه ابزارهای لازم برای دسترسی هر چه بهتر به متن کامل قرآن، ترجمه آیات به زبان‌های مختلف و قرائت در چهار زبان مختلف را در هر زمان و مکان برای کاربران فراهم می‌کند.

برای استفاده از امکانات طراحی شده در این سایت کافی است به اینترنت و یک مرورگر اینترنتی دسترسی داشته باشید و www.tanzil.ir را در نوار آدرس وارد کنید.

جست‌وجوی کلمات موردنظر در قرآن، انتخاب سوره، آیه، جزء یا صفحه‌ موردنظر از فهرست، قرائت متن عربی با صدای استادان برجسته دنیا، قرائت ترجمه به زبان‌های آذری، انگلیسی و فارسی

(فولادوند، مکارم شیرازی)، نمایش بیش از 110 ترجمه در 42 زبان مختلف و نمایش متن عربی در شش حالت مختلف با قابلیت انتخاب قلم و تغییر اندازه، برخی از امکانات این سایت به شمار می‌رود.

نکته 1: چنانچه علاقه‌مند دانلود فایل‌های صوتی قرائت و پخش آنها به صورت آفلاین هستید می‌توانید با مراجعه به سایت زیر و انتخاب قاری موردنظر، فایل قرائت موردنظر را با کلیک روی گزینه‌ دانلود به صورت MP3 دانلود کرده و روی هارد‌دیسک رایانه یا دستگاه هوشمند خود ذخیره کنید.

http://mp3quran.net/farsi

نکته 2: در صورتی که به استفاده از دیگر سایت‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های موبایلی در این زمینه علاقه‌مندید می‌توانید با مراجعه به لینک زیرمجموعه‌ای از این ابزارها را که بر مبنای متن قرآن موجود در سایت تنزیل طراحی شده‌اند مشاهده و دانلود کنید:

http://tanzil.net/wiki/Who_is_using_Tanzil

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها