شهروند هوشمند

آموزش قرآن در دنیای مجازی

در سال‌های اخیر برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی با استقبال خوبی از سوی کاربران اینترنت مواجه شده است.
کد خبر: ۸۶۹۳۶۲
آموزش قرآن در دنیای مجازی

تعدادی از مراکز آموزشی و فرهنگی در سراسر کشور نیز به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی حفظ قرآن کریم اهتمام ورزیده‌اند که با اقبال خوبی مواجه شده است.

اگر علاقه‌مند شرکت در دوره‌های آموزشی حفظ قرآن هستید، می‌توانید به پایگاه آموزش مجازی حفظ قرآن کریم به نشانی اینترنتی www.quranhefz.ir مراجعه کنید.

این پایگاه برای کاربران علاقه‌مند حضور در دوره‌های آموزش مجازی حفظ قرآن، امکاناتی را در نظر گرفته است.

در قسمت بالای صفحه روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. همه دوره‌های مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم رایگان است و چنانچه عملکرد قرآن‌آموز ضعیف ارزیابی شود، فرد باید هزینه‌های مربوط به دوره را به‌طور کامل پرداخت کند.

برای استفاده از امکانات این پایگاه ابتدا باید ثبت‌نام کنید. در این مرحله کاربر باید در فرم ثبت‌نام، اطلاعات فردی، تحصیلی و سوابق قرآنی خود را وارد و رشته مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

در مرحله بعد کارشناس مرکز، اطلاعات وارد شده را بررسی می‌کند و چنانچه مشکلی وجود نداشته باشد ثبت‌نام کاربر نهایی می‌شود.

پس از آن کارشناس با ارسال نامه الکترونیکی، زمانی را برای ارتباط آنلاین مشخص می‌کند. بر این اساس کاربر باید در موعد مقرر در تالار گفت‌و‌گوی سایت حضور داشته باشد تا در آزمون شرکت کند و سطح معلومات قرآنی او از سوی کارشناسان ارزیابی شود.

در نهایت پس از همفکری میان کاربر و کارشناس، رشته نهایی برای کاربر تعیین می‌شود و مشاوره‌های لازم درباره رشته انتخابی از سوی کارشناس ارائه می‌شود.

در مرحله بعدی بسته آموزشی برای کاربر ارسال می‌شود. پس از دریافت و مطالعه بسته آموزشی، کاربر برای تعیین زمان برگزاری کلاس با کارشناس تماس می‌گیرد.

کاربر موظف است ضمن انجام تکالیف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌طور منظم در زمان تعیین شده در فضای مجازی حضور داشته باشد و به سوالات کارشناس پاسخ دهد.

برای نخستین بار در کشور بانک آزمون حفظ قرآن کریم طراحی شده که کاربر می‌تواند در آزمون‌های مجازی نیز شرکت کند.

پس از گذراندن دوره آموزشی، کارشناس نمودار پیشرفت و کارنامه آموزشی کاربر را در اختیار او قرار می‌دهد.

چنانچه کاربر علاقه‌مند اخذ گواهینامه باشد، می‌تواند در زمان‌های تعیین شده در اداره اوقاف شهرستان‌ مورد نظر حضور پیدا کرده و در آزمون‌های حضوری شرکت کند. در صورت کسب نمره قبولی برای این فرد گواهینامه صادر خواهد شد.

فرانک فراهانی جم

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها