نرم افزار هفته

مبدل عکس به تصاویر برداری

گاهی انجام برخی کارها به‌نظر بسیار دشوار است اما در صورتی‌که از نرم‌افزار مناسبی برای انجام آن کار کمک بگیرید.
کد خبر: ۸۴۵۲۰۰
مبدل عکس به تصاویر برداری

نه تنها انجام آن ساده می‌شود، بلکه لذت بسیاری نیز با آن همراه می‌شود. یکی از این کارهای به‌ظاهر دشوار تبدیل نقشه‌های بسیار پیچیده قدیمی (ترسیم شده با دست) به نسخه‌های رایانه‌ای است.

امروزه بسیاری از ساختمان‌ها، مجموعه‌های پتروشیمی، پالایشگاهی، سازمان‌ها و مراکز صنعتی و تجاری در بایگانی فنی خود همان نقشه‌های قدیمی را در اختیار دارند که در گذشته مهندسان به‌صورت دستی ترسیم می‌کردند.

باتوجه به روند رو به‌رشد استفاده از رایانه و نیاز کاربران برای بهره‌مندی از امکاناتی که نرم‌افزارهای رایانه‌ای در اختیارشان قرار می‌دهد

به‌ناچار باید این قبیل نقشه‌ها نیز به نسخه‌های قابل استفاده در رایانه تبدیل شوند که یکی از روش‌های سنتی برای انجام این کار استخدام یک نقشه‌کش مسلط به نرم‌افزار اتوکد و درخواست از ایشان برای رسم دوباره نقشه از روی نقشه موجود است.

همان‌طور که می‌دانید انجام این کار نیازمند زمان و هزینه زیادی است، اما چنانچه از نرم‌افزار قدرتمند WinTopo کمک بگیرید نه‌تنها عملیات تبدیل در کمتر از چند دقیقه به اتمام می‌رسد بلکه هیچ هزینه‌ای نیز نمی‌پردازید.

نرم‌افزار WinTopo با روش کار بسیار ساده و دقت بالا در انجام کار، شما را قادر می‌کند تصاویر خود را در فرمت‌های TIF, JPG, PNG, GIF, BMP در برنامه فراخوانی کرده و آنها را به‌صورت تصاویر برداری قابل استفاده در نرم‌افزارهای نقشه‌کشی، سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی (GIS) و دستگاه‌های صنعتی برش سی ان سی ذخیره کنید.

به‌این ترتیب به‌راحتی می‌توانید نسخه اسکن شده نقشه‌های مورد نظرتان را در برنامه فراخوانی کنید و درکمتر از دو دقیقه، نسخه‌ قابل استفاده از آن در برنامه‌ اتوکد را تحویل بگیرید.

این نرم‌افزار در دو نسخه‌ کاملا رایگان و تجاری منتشر شده است که باتوجه به امکانات مورد نیاز و سطح پیچیدگی تصاویر موردنظر برای تبدیل می‌توانید هریک از آنها را دانلود کنید.

http://wintopo.com

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها