نگاهی به وضعیت بازی‌سازی در کشور

گام‌های کند و لرزان صنعت «گیم»

شوالیه دیگ‌دار یکی از محبوب‌ترین و جالب‌ترین محصولاتی است که تا به حال به سایت Fundly.ir (نسخه ایرانی کیک استارتر) راه پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۳۷۹۳۹
شوالیه دیگ‌دار انقلاب گیم ایران

این پروژه را که تعدادی از بهترین‌های صنعت گیم ایران تولید کرده‌اند، یک بازی بسیار ساده و جالب در سبک روگ -لایت (از زیرشاخه‌های نقش‌آفرینی با قابلیت تکرارپذیری مراحل و تنوع بالا ) است که روی تمام ‌بخش‌های آن کار صورت گرفته است.

بازی هویت و شخصیت خاص خود را دارد و در کنار گرافیک بسیار زیبای آن، داستانی بامزه با شخصیت‌هایی بامزه‌تر اتفاق می‌افتد.

سازندگان از انواع قابلیت‌ها و امکانات برای بازی نیز غافل نبوده‌اند و چند ارتقا و آیتم قدرتی جالب برای شخصیت بازی، یعنی شوالیه دیگ‌دار طراحی کرده‌اند.

سازندگان برای ساخت این بازی قناعت پیشه کرده و مبلغی به نسبت بسیار پایین (20 میلیون تومان، در مقابل کارزارهای چند میلیون دلاری خارجی) برای تکمیل این پروژه درخواست کرده‌اند.

در عین حال از جبران محبت مخاطبان نیز غافل نبوده‌اند و انواع و اقسام هدایا را برای حامیان این بازی در نظر گرفته‌اند. اگر دوست دارید شخصیتی با شکل و شمایل خودتان طراحی شده و در این بازی قرار بگیرد تا با آن به دوستانتان فخر بفروشید.

حتما به لینک حمایت از بازی رفته و پس از مطالعه بسته‌های حمایتی، روی بسته مورد نظر کلیک کنید. سایت فاندلی فرصتی بسیار مناسب برای مردم و سازندگان خواهد بود تا آن چیزی که مخاطب می‌خواهد و سازنده صلاح می‌داند، به دور از اعمال سلیقه‌های ناشران ساخته و عرضه شود.لینک صفحه شوالیه دیگ دار در فاندلی:

http://goo.gl/rgyfvW

کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها