یکی از مهم‌ترین نکات در دنیای تجارت امروز، داشتن دامنه اینترنتی با نام شرکت است؛ زیرا بسیاری از مشتریان احتمالی از طریق نشانی اینترنتی با آنها در ارتباط هستند
کد خبر: ۸۲۹۴۸۵
گوگل با BMW شاخ به شاخ می‌شود

اما متاسفانه و از بخت بد گوگل، دامنه www.alphabet.com در اختیار شرکت بزرگ خودروسازی BMW است و به نظر می‌رسد گوگل برای به‌دست‌آوردن این دامنه راه دشواری در پیش داشته باشد.

شرکت مادر Alphabet اکنون دامنه www.abc.xyz را به نام خود ثبت کرده و هر چند ممکن است این نامگذاری هوشمندانه به نظر برسد، اما بیشتر از سر اجبار است.

مدیران گوگل بارها اعلام کرده‌اند شرکت جدید قرار نیست یک برند مجزا باشد و بیشتر برای مدیریت مجموعه عظیم شرکت‌های فناوری و تجاری مرتبط با گوگل تاسیس شده است.

شرکت خودروسازی BMW گفته این نشانی اینترنتی را استفاده می‌کند و هیچ تصمیمی مبنی بر فروش آن ندارد.

این شرکت همچنین صاحب علامت تجاری Alphabet نیز است و تصمیم دارد بررسی کند آیا شرکت آمریکایی حقوق مالکیت معنوی را زیرپا گذاشته ‌است یا خیر.

البته بعید به نظر می‌رسد در صورت شکایت خودروساز آلمانی، مشکل اساسی برای این شرکت جدید ایجاد شود، زیرا BMW از این نام برای خدمات‌رسانی به مشتریان دارای ناوگان شرکتی استفاده می‌کند،

در حالی که شرکت تازه‌‌تاسیس لری‌پیج و سرگئی برین بیشتر به فناوری و مدیریت شرکت‌های دانش‌بنیان ارتباط دارد و به احتمال زیاد این مشکل خارج از دادگاه‌ها حل و فصل خواهد شد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه - روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها