معرفی بازی‌های این هفته

اکشن تارانتینویی

اگر از دوستداران سبک فیلم‌های کارگردان مشهور کوئنتین تارانتینو هستید، پیشنهاد می‌کنم Guns, Gore & Cannoli را تجربه کنید.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۷
اکشن تارانتینویی

گرافیک بازی که به شکل دستی طراحی شده شبیه کتاب‌های مصور بوده و زاویه‌ دوربین دوبعدی است که حرکت کاراکتر را در طول مسیر دنبال می‌کند. بازی فضای دوران گانگستری و دهه‌های 20 و 30 میلادی را برای خود برگزیده و شما را در لباس کاراکتری به نام Vinnie قرار می‌دهد که تنها چیزی که بلد است شلیک کردن است. هدف او پاکسازی شهرش از گانگسترهای مختلف و همچنین زامبی‌هاست. خوشبختانه می‌توانید بازی را همراه با دوستان تا همکاری چهار نفره نیز تجربه کنید. این بازی برای PC تولید شده است. این بازی هنوز به ایران نیامده است.

رینگ شکسته

چند وقت پیش در اینترنت ویدئویی منتشر شد که دو پسربچه روی زمین لحاف پهن کرده و انواع و اقسام فنون کشتی کج را اجرا می‌کردند. خبر خوب برای آنها این‌که WWE 2K 15 این هفته منتشر می‌شود و می‌توانند فنون خود را در دنیای مجازی اجرا کنند که به کسی هم آسیبی نرسد. گفته می‌شود در این نسخه با پیشرفت‌های زیادی در گیم‌پلی مواجه هستیم، کاراکترهای فراوانی برای انتخاب کردن وجود دارند و مدها و تورنمنت‌های مختلف که می‌توانید توانایی‌های خود را در آنها محک بزنید. علاوه بر جنبه‌های اکشن، آن‌طور که سازنده‌ها وعده داده‌اند از لحاظ بصری نیز بازی زیباتر شده و حداقل بهترین عنوان مجموعه‌ خود تا اینجا خواهد بود. به‌هرحال اگر از دوستداران این مجموعه هستید، نگاهی به آن بیندازید.

گرگ‌های قلعه غرق در خون

این بازی با عنوانی مجزا ولی مرتبط با Wolfenstein: The New Order با پسوند The Old Blood عرضه شده که از لحاظ داستانی پیش درآمدی برای بازی اصلی به شمار می‌رود. قصه‌ بازی به هشت فصل تقسیم شده و همزمان دو خط داستانی درگیر با یکدیگر را دنبال می‌کند. از منظر گیم‌پلی همچنان می‌توان اکشن سریع عنوان قبلی را مشاهده کرد و مطمئنا داستان هم از ویژگی‌های بارز این بازی به‌شمار می‌رود.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها