در بنچمارک GFXBench فاش شد

آیا گلکسی اس 6 مینی در راه است؟

به تازگی تعدادی از خریداران گلکسی اس 6 و اس 6 اج با مشکل مدیریت حافظه روی هر دو گوشی روبرو شده‌اند که سامسونگ نیز این موضوع را تایید کرده است.
کد خبر: ۷۹۳۶۰۹
سامسونگ مشکل حافظه گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج را تایید کرد

به گزارش جام جم کلیک: فوربس گزارش کرده تعدادی از کاربران گوشی‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج در مدیریت حافظه دستگاه خود با مشکلاتی روبرو شده‌اند که سامسونگ نیز از این موضوع اطلاع دارد و وجود این مشکل را در صفحه فیسبوک خود برای انگلستان تایید کرده‌اند.

مشکل حافظه موضوعی است که در دستگاه‌های سری نکسوس مجهز به سیستم عامل اندروید 5 آب نبات چوبی نیز شاهد بودیم و هنوز هم بعد از انتشار بروزرسانی‌های پشت سر هم، تعدادی از کاربران با این مشکل مواجه هستند. گوگل نیز این مشکل را پذیرفته و روی برطرف کردن آن کار می‌کند. این مشکل باعث وجود اختلال در اجرای اپلیکیشن‌ها یا کندشدن دستگاه می‌شود که این موضوع مستقیما به حافظه رم ارتباط دارد.

با این که مشکل حافظه برای همه دستگاه‌های گلکسی اس 6 و اس 6 اج پیش نیامده ولی تعدادی از کاربران این موضوع را گزارش کرده‌اند و تعداد آنها در حدی بوده که سامسونگ به این مشکل توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را بپذیرد. با اینکه گوشی‌های دیگر روی اندروید نسخه‌ی 5 نیز با این مشکل روبرو بوده‌اند ولی هنوز مشخص نیست که آیا این سیستم عامل باعث بروز چنین مشکلاتی روی پرچمداران سامسونگ می‌شود یا خیر.

در حال حاضر سامسونگ روی عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری کار می‌کند و باید از طریق منوی تنظیمات گوشی خود بررسی کنید چه زمانی این فایل منتشر می‌شود. فعلا تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که همه اپلیکیشن‌ها را از طریق منوی برنامه‌های در حال اجرا یا اخیرا اجرا شده ببنیدید.

به نظر می‌رسد سامسونگ خیلی زود بتواند با یک بروزرسانی این مشکل را حل کند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها