در بنچمارک GFXBench فاش شد

آیا گلکسی اس 6 مینی در راه است؟

پرچمداران سامسونگ کم آوردند

بحران رم در گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج

بنچ‌ مارک‌های گرفته شده از دو پرچمدار جدید سامسونگ نشان از این دارند که این محصول علی‌رغم بهره‌گیری از یک رم با ظرفیت بالا، عملکرد مطلوبی را در این زمینه به نمایش نمی‌گذارد.
کد خبر: ۷۹۲۸۵۳
بحران رم در گلکسی اس6 و گلکسی اس6 اج

جام جم کلیک: هنگامی که صحبت از توان یک تلفن همراه هوشمند پیش می‌آید، تنها آمار و ارقام مربوط به مشخصات سخت‌افزاری دستگاه نمی‌توانند تعیین کننده قدرت واقعی آن باشند. برای نمونه ممکن است که دو دستگاه با سخت‌افزار کاملا مشابه ولی معماری دو شرکت مختلف با خروجی کاملا متفاوتی همراه باشند. همین امر نیز موجب می‌شود که پس از عرضه یک محصول ویژه توسط شرکت‌های بزرگ، گروه‌های مختلفی به سراغ برداشت اطلاعات مربوط به عملکرد آن‌ها بروند که در این راه از آزمایش‌های استانداردی به نام بنچ‌مارک استفاده می‌شود.

در همین راستا نیز بنچ‌مارک‌های مربوط به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج به عنوان دو پرچمدار بزرگ سامسونگ مورد بررسی قرار گرفته‌اند و نتایج آن‌ها نشان می‌دهد که این تلفن‌های همراه از نظر سرعت پاسخگویی پردازنده و کیفیت دوربین خود در میان بهترین محصولات جهان قرار دارند ولی مشکل اصلی این دستگاه‌ها هنگامی خود را نشان می‌دهد که عملکرد رم آن‌ها با دستگاه‌های دیگری که رم مشابه با این دو مدل دارند مقایسه می‌شود.

مشکل رم این دستگاه‌ها این است که عملکرد آن‌ها بسیار کند بوده و کمتر از توان اسمی اعلام شده در کاتالوگ این دو مدل عمل می‌کنند و همین امر نیز به کند بازشدن برنامه‌ها منجر می‌شود. البته گفته می‌شود که این مشکل به اندروید 5 مربوط است و قرار است تا با عرضه یک بسته به‌روزرسانی (که البته برای محصولات دیگر با نام اندروید 5.1 عرضه شده است) بتوان این مشکل را بر روی این دو مدل رفع کرد ولی تا زمان عرضه این بسته و انجام مجدد بنچ‌ مارک‌ها نمی‌توان از رفع بحران رم بر روی این دو دستگاه مطمئن شد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها