مایکروسافت در کنفرانس بیلد، نشان داد که به زودی امکان اجرای افزونه‌ها در محیط مجموعه آفیس و اپلیکیشن های کاربردی این شرکت همچون اوت‌لوک فراهم خواهد شد، این در حالیست که برنامه نویسان به زودی با بهره گیری از قابلیتی موسوم به Continuum خواهند توانست اپلیکیشن های یونیورسال را برای کار بروی گجت های مختلف توسعه دهند.
کد خبر: ۷۹۳۴۹۸
ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های هوشمند این شکلی خواهد بود

به گزارش جام جم کلیک: پیش از این به نظر می‌رسید این قابلیت تنها برای رایانه‌های شخصی و به‌منظور تطبیق بیشتر رابط کاربری در نقش‌هایی مانند رایانه‌های مجهز به صفحه‌کلید و یا تبلت‌های با صفحه‌نمایش لمسی به کار گرفته شود اما Joe Belfiore قابلیت جدید Continuum را این‌ بار برای گوشی‌های هوشمند به نمایش گذاشت تا از ویندوز ۱۰ موجود بر روی گوشی هوشمند خود بتوانید برای تبدیل هر صفحه‌نمایش جانبی به یک رایانه استفاده کنید.

از این به بعد کاربران مجبور نخواهند بود یک برنامه را هم برای گوشی و هم برای رایانه شخصی خود خریداری کنند و از آنجایی که شما از یک برنامه مشترک بر روی صفحه‌نمایش‌های مختلف استفاده می‌کنید، همه قابلیت‌ها را می‌توانید از طریق سرویس ابری و همگام‌سازی، در اختیار داشته باشید. در همین راستا وبلاگ رسمی ویندوز فون به تازگی تصاویری از اجرای نسخه جدید اپلیکیشن یونیورسال اوت‌لوک در ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده که در آن جزئیات بیشتری در رابطه بار فعالیت افزونه‌ها یافت می‌شود.

بر اساس این تصاویر، زبان طراحی نسخه جدید اپلیکیشن اوت‌لوک بر اساس بازخوردهای نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل شاهد تغییرات اساسی بوده و ظاهری تخت و بسیار زیبا به خود گرفته است. طراحی جدید به دنبال تحقق اهداف Adaptive UX است که باعث می‌شود بتوان آن را در تمامی پلتفرم‌های ویندوز مورد استفاده قرار داد.

در گوشه دیگری از تصاویر، افزوده شدن بخش آلبوم به ویندوز ۱۰ موبایل نشان داده می‌شود. لازم به ذکر است که این قسمت در نسخه پیش‌نمایش غیرفعال گردیده است. مایکروسافت به این نکته اشاره کرده که برخی از تصاویر در واقع طرح مفهومی هستند و هنوز به صورت کامل عملیاتی نشده‌اند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها