بعد از نصب اندروید استودیو با پیغامی روبه‌رو شدم که مسیر jvm را از من می‌خواهد. لطفا راهنمایی کنید.
کد خبر: ۷۷۹۷۲۴
پرسش و پاسخ: مشکل در نصب اندروید استودیو

ارکان مولودی از پاوه: من برنامه Android Studio را از سایت گوگل دانلود کردم. برنامه‌های jre و jdk را هم از سایت اوراکل دانلود و نصب کردم. برنامه SDK را هم از سایت گوگل دانلود و نصب کردم، اما بعد از نصب اندروید استودیو با پیغامی روبه‌رو شدم که مسیر jvm را از من می‌خواست. لطفا راهنمایی کنید.

پاسخ کلیک: باتوجه به تصاویری که برای ما ارسال کردید دو مشکل به چشم می‌خورد. مشکل اول مربوط به بارگذاری برخی پکیج‌ها و فهرست افزونه‌هاست که با سعی مجدد در دانلود، برطرف شده و بدرستی بارگذاری آن صورت گرفته است. مشکل مهم‌تر که به آن اشاره کردید باتوجه به نوع خطای به‌نمایش درآمده مربوط به JDK نصب شده روی رایانه‌ شما و مسیر آن در بخش متغیرهای سیستمی است. ابتدا باید مطمئن شوید نسخه 64 بیت JDK را نصب کرده‌اید. در صورتی‌که نسخه 32 بیت را نصب کرده‌اید آن را حذف کرده و با مراجعه مجدد به لینک زیر، نسخه 64 بیت را دانلود و روی رایانه خود نصب کنید:

http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html

پس از آن روی آیکون Computer در ویندوز کلیک راست کرده و گزینه‌ Properties را انتخاب کنید. در ادامه از ستون سمت چپ روی Advanced System Settings کلیک کرده و در پنجره‌ به‌نمایش درآمده پس از انتخاب تب Advanced روی Environment Variables کلیک کنید.

اکنون در بخش System Variables روی new کلیک کرده و در فیلد نام عبارت JAVA_HOME و در فیلد مقدار مسیر نصب JDK را وارد کنید. به‌عنوان مثال چنانچه مسیر نصب برابر است با C:|Program Files|Java|jdk1.6.0_02 این عبارت را دقیقا در فیلد مورد نظر وارد کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها