مایکروسافت مدل جدید سری لومیا را آبان ماه عرضه خواهد کرد

لومیا 540 مایکروسافت در راه است

مسعود مصطفایی از اردبیل: من قصد دارم یک گوشی ویندوزفونی میان‌رده بگیرم (مایکروسافت لومیا 535) ولی در مورد این‌که ویندوز‌فون از لحاظ تعداد و پشتیبانی از نرم‌افزار و تنوع آن نسبت به سیستم‌های‌عامل‌ رقیبش ضعیف‌تر است، شک دارم.
کد خبر: ۷۷۵۲۸۳
پرسش و پاسخ: مشاوره خرید گوشی ویندوزفونی

مسعود مصطفایی از اردبیل: من قصد دارم یک گوشی ویندوزفونی میان‌رده بگیرم (مایکروسافت لومیا 535) ولی در مورد این‌که ویندوز‌فون از لحاظ تعداد و پشتیبانی از نرم‌افزار و تنوع آن نسبت به سیستم‌های‌عامل‌ رقیبش ضعیف‌تر است، شک دارم. لطفا در این باره راهنمایی‌ام کنید.

پاسخ کلیک: در مقام مقایسه وقتی صحبت از تنوع نرم‌افزار و بازی باشد، سیستم‌عامل اندروید و آی.او.اس سهم بسیار بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند. در این میان ویندوزفون نیز تلاش داشته نرم‌افزارهای مشابه را در فروشگاه محصولات خود عرضه کند، اما همواره این عقب‌ماندگی وجود داشته و دارد. اما با توجه به تغییر سیاست‌های مایکروسافت و تمرکز این شرکت روی محصولات و سیستم‌عامل یکپارچه خود با عنوان ویندوز 10 انتظار می‌رود بزودی تحولی بزرگ در این زمینه رخ دهد، زیرا طبق تبلیغات صورت گرفته مایکروسافت قصد دارد ویندوز 10 را با پشتیبانی توسط تمام دستگاه‌ها اعم از رایانه، تبلت و تلفن‌همراه عرضه کند که به این ترتیب نرم‌افزارهای قابل استفاده در این سیستم‌عامل نیز در تمام دستگاه‌های مورد اشاره قابل اجرا خواهد بود.

درصورت موفقیت مایکروسافت در انجام این کار، مطمئنا شاهد یک رقابت جدید در عرصه دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن‌همراه خواهیم بود و افرادی که دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون 10 را در اختیار داشته باشند، به احتمال زیاد از خرید خود بسیار خشنود خواهند بود. خوشبختانه لومیا 535 نیز جزو گزینه‌هایی است که پس از انتشار ویندوزفون 10 به این نسخه از سیستم‌عامل مجهز خواهد شد.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها