بازی هفته

معرفی بازی Cities و Darkest Dungeon

این هفته قصد داریم پای سبکی از بازی‌ها را به کلیک باز کنیم که شاید تا به حال در بازی هفته کلیک عنوانی از آن را معرفی نکرده باشیم. به‌هرحال سبک شبیه‌سازی شهرسازی را می‌توان از سبک‌های محبوب بازیکنان کژوال و غیرحرفه‌ای طبقه‌بندی کرد که از محبوب‌ترین بازی‌های آن، مجموعه‌ Cities است.
کد خبر: ۷۶۷۶۳۳
معرفی بازی Cities  و Darkest Dungeon

این هفته قصد داریم پای سبکی از بازی‌ها را به کلیک باز کنیم که شاید تا به حال در بازی هفته کلیک عنوانی از آن را معرفی نکرده باشیم. به‌هرحال سبک شبیه‌سازی شهرسازی را می‌توان از سبک‌های محبوب بازیکنان کژوال و غیرحرفه‌ای طبقه‌بندی کرد که از محبوب‌ترین بازی‌های آن، مجموعه‌ Cities است. می‌توانید بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای جهان را طراحی کرده، بسازید و مدیریت کنید.

اگر نسخه‌های قبلی را تجربه کرده باشید، بلافاصله متوجه گسترده‌تر شدن امکانات و محیط بازی و بهتر‌شدن روند گیم‌پلی آن خواهید شد. سازنده‌ها در این نسخه از موتوری جدید برای طراحی باکیفیت و گرافیک مطلوب بازی بهره برده و واسط کاربری را تقویت کرده‌اند. حالا نوبت شماست تا شهردار کلانشهر خود باشید و جلوی مردم را بگیرید که به اشتباه از تنها بازار متحرک جهان به‌عنوان مترو استفاده نکنند.

سیاه‌ترین سیاهچال‌‌ها

بازی دیگری که این هفته به معرفی آن می‌پردازیم، عنوانی است که قرار است مدتی در بخش اِرلی اکسس استیم قرار داشته باشد تا مخاطبان، بازی را تجربه کرده و سازنده‌ها بتوانند براساس نظر و پیشنهادهای بازیکنان، بازی را تقویت کرده و نسخه‌ نهایی را آماده کنند. Darkest Dungeon عنوانی است در سبک نقش‌آفرینی نوبتی با سبک گرافیکی الهام گرفته از گوتیک که قرار است حسابی شما را در خصوص نگرانی‌ها و تنش‌های روانی ماجراجویی به چالش بکشد. نیروی تازه گرفتن، آموزش دادن آنها و رهبری تیمی از قهرمانان برای عبور از جنگل‌های انبوه، آغل‌‌ها و مزارع فراموش شده، سردابه‌های نمور و نیمه ویران و بسیاری محیط‌های دیگر کلیت کاری است که باید انجام دهید.

در طول راه با دشمنان گوناگونی برخورد خواهید داشت، اما نکته اینجاست که علاوه بر دشمنان عادی باید با استرس، قحطی، بیماری و تاریکی مقابله کنید. بیش از ده کاراکتر در کلاس‌های مختلف برای بازی در نظر گرفته شده و سازنده‌ها ادعا می‌کنند نوآوری آنها در سیستم مبارزات نوبتی است. علاوه بر عناصر سبک نقش‌آفرینی، نشانه‌های سبک روگ لایک همچون تولید تصادفی سیاهچاله‌ها و مرگ‌های پی‌در‌پی اما معقول نیز در بازی دیده می‌شود. سازنده‌ها برای گرافیک گوتیک بازی نیز از طراحی دستی استفاده کرده‌اند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها