مهدی نوروزی از مازندران: در درایو D لپ‌تاپم تعدادی عکس دارم، پیش از تعویض ویندوز همه آنها قابل مشاهده بودند، ولی بعد از تعویض زمانی‌که روی آنها کلیک می‌کنم با پیغام خطایی که همراه با تصویر برایتان ارسال کرده‌ام، مواجه می‌شوم.
کد خبر: ۷۶۷۶۲۵
پرسش و پاسخ: عدم نمایش فایل‌ها در پوشه به زبان فارسی

مهدی نوروزی از مازندران: در درایو D لپ‌تاپم تعدادی عکس دارم، پیش از تعویض ویندوز همه آنها قابل مشاهده بودند، ولی بعد از تعویض زمانی‌که روی آنها کلیک می‌کنم با پیغام خطایی که همراه با تصویر برایتان ارسال کرده‌ام، مواجه می‌شوم. حتی به اکانت administrator هم رفتم ولی باز هم با چنین خطایی مواجه می‌شوم. حتی تمام تنظیمات سطوح دسترسی را انجام دادم، ولی مشکل حل نشد. درضمن از ویندوز 7 نسخه 64 بیت استفاده می‌کنم.

پاسخ کلیک: گاهی مشکلات به‌ظاهر پیچیده پاسخ‌های کاملا راحتی دارد. البته برخی از این پاسخ‌ها فقط به‌صورت تجربی کسب می‌شود. باتوجه به تصویری که از خطای به‌نمایش درآمده برای ما ارسال کردید، حدس می‌زنیم مشکل از عنوان فارسی باشد که به پوشه‌ دانلود اختصاص داده‌اید. گاهی مسیرهای فارسی در ویندوز و برخی نرم‌افزارها (بخصوص نرم‌افزار Adobe Acrobat) شناسایی نمی‌شود. نام پوشه‌ دانلود را به حروف انگلیسی تغییر دهید و یک‌بار دیگر مشکل را بررسی کنید. به احتمال 99 درصد مشکل شما رفع می‌شود.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها