پیمان مقتدر از تبریز: بتازگی ویندوز دستگاهم را تغییر داده و ویندوز 8 روی آن نصب کرده‌ام. بلوتوث و آداپتر شبکه مثل گذشته کار می‌کرد اما بعد از گذشت چند روز هر دو از کار افتادند. ویندوز را بار دیگر نصب کردم ولی بی‌فایده بود. وقتی مجددا ویندوز 7 نصب کردم، مشکل حل شد. مدل لپ‌تاپ من Asus N55SF است. با ویندوز 8 سازگاری ندارد یا مشکل چیز دیگری است؟
کد خبر: ۷۴۵۹۶۰
پرسش و پاسخ: درایور شبکه و بلوتوث در ویندوز 8

پیمان مقتدر از تبریز: بتازگی ویندوز دستگاهم را تغییر داده و ویندوز 8 روی آن نصب کردهام. بلوتوث و آداپتر شبکه مثل گذشته کار میکرد اما بعد از گذشت چند روز هر دو از کار افتادند. ویندوز را بار دیگر نصب کردم ولی بیفایده بود. وقتی مجددا ویندوز 7 نصب کردم، مشکل حل شد. مدل لپتاپ من Asus N55SF است. با ویندوز 8 سازگاری ندارد یا مشکل چیز دیگری است؟

پاسخ جام جم کلیک: دقیقا مشکل شما بهدلیل سازگار نبودن لپتاپ با ویندوز 8 است. چنانچه به سایت سازنده لپتاپ مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد ویندوزهای پشتیبانی شده توسط این لپتاپ عبارت است از همه نسخههای ویندوز 7 و در بخش درایورهای لپتاپ نیز فقط درایورهای ویندوز 7 قابل دانلود است.

شاید بتوانید مشکل درایور شبکه و بلوتوث را با استفاده از نرمافزار DriverPack Solution رفع کنید اما توجه داشته باشید در حالت کلی لپتاپ شما با این نسخه از ویندوز سازگار نبوده و ممکن است حین استفاده از ویندوز با پیغامهای خطای مختلفی مواجه شوید.

لینک دانلود نرمافزار:

http://drp.su/

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها