دلایلی برای انتخاب یک دستگاه ویندوزفونی

گوشی ویندوزفونی بخرید یا نخرید؟

باید قبول کنیم که مایکروسافت و ویندوزفون در زمینه موبایل‌ها نتوانسته‌اند موفق باشند و دلیل اصلی نیز به اپلیکیشن‌ها باز می‌گردد، چرا که سیستم عامل‌های اندروید و iOS هر دو تعداد بسیار زیادی اپلیکیشن دارند اما مایکروسافت در اغلب موارد از آن‌ها بی‌بهره است.
کد خبر: ۷۶۱۹۰۷
آیا شاهد اجرا اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز فون خواهیم بود؟

به گزارش جام جم کلیک: گویا مایکروسافت تصمیم دارد یک سر و سامانی به سیستم عامل خود دهد و اصلی‌ترین راه را نیز قابلیت پشتیبانی ویندوزفون از اپلیکیشن‌های اندروید می‌داند و حتی تصمیم دارد تا برنامه‌های اختصاصی ویندوزفون را نیز برای سیستم عامل اندروید آماده کند.

اگر مایکروسافت چنین اقدامی را انجام دهد، بدون شک کاربران زیادی از اندروید به سوی سیستم عامل ویندوزفون مهاجرت می‌کنند و به‌راحتی می‌توانند برنامه‌هایی را که در گوشی قبلی خود داشتند، در ویندوزفون نیز اجرا نمایند. البته سلیقه کاربران در این زمینه مطرح است که آیا در صورت چنین امکانی ویندوزفون را ترجیح می‌دهند یا اندروید.

در واقع روش مایکروسافت این است که برای افزایش میزان کاربران سیستم عامل اختصاصی خود، ابتدا برنامه‌های کاربردی را به سوی آن می‌کشاند و در مقابل کاربران به ویندو فون روی می‌آورند. امروز مایکروسافت یک کنفرانس خبری در خصوص ویندوز 10 خواهد داشت که انتظار می‌رود اخباری در این خصوص نیز شنیده شود.

اگر امکان استفاده از برنامه‌های اندروید بر روی سیستم عامل ویندوزفون وجود داشته باشد، آیا به سوی ویندوزفون مهاجرت خواهید کرد؟

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها