بد نیست بدانید در وب‌سایت Consumer Report گزارش کاربران از هر اسمارت فونی ثبت می‌شود، گزارش رسمی Consumer Report منتشر شده و می‌توانید برترین‌ها از دید مشتریان را مشاهده کنید.
کد خبر: ۷۵۵۳۵۶
رتبه بندی بهترین اسمارت فون ها از دید مشتریان

به گزارش جام جم کلیک: سه مدل مختلف از اس ۵ برای بیشتر کاربران قرار دارد. مدل اصلی اس ۵ و اکتیو پرچم‌دار سامسونگ با امتیاز ۷۹ در صدر قرار دارد. مدل اسپورت این اسمارت فون با امتیازی کمتر در رده دوم جا گرفته است. G3 امتیاز ۷۸ که به دنیال آن آیفون 6 اپل با امتیاز 77 قرار دارد. اس ۴ و الفا نیز توانسته‌اند از دیدگاه کاربران امتیاز ۷۷ را کسب کنند! G2 نیز از به خوبی خود را نشان داده است و امتیاز 76 را کسب کرده است. خیلی جالب است که ام ۸، نوت 4 و نوت اج با امتیاز 75 در لیست قرار دارند. به دلیل آن که امتیاز نهایی برای هر دیوایس از میانگین تعداد زیادی رأی تشکیل می‌شود، بعید نیست بتوان گفت طیف مخاطبین استفاده‌کننده از اس ۵ به طبع بیشتر باشد.

آیفون ۶ پلاس برخلاف برادر خود توانسته است 73 امتیاز را کسب کند که مسلماً همان دلیل گفته‌شده برای دو سری نوت نیز برای ۶ پلاس حکم خواهد کرد. موتورولا موتو ایکس امتیاز 72 را به دست گرفته است و خیلی جالب‌تر خواهد بود که ببینیم اولین اسمارت فون ویندوزفونی توسط سامسونگ با مدل Ativ SE توسط 73 امتیاز کسب‌شده است. بلکبری پاسپورت و بلکری کلاسیک به دلیل تاریخ عرضه هنوز امتیاز بندی نشده اند اما Z10 توانسته است با کسب 67 امتیاز در جایگاه 37 قرار بگیرد.

اما سونی در این میان چه کرده است؟ پرچمدار Z3 تنها توانسته است به این امتیازدهی‌ها خود را برساند و با در نظر گرفتن پارامترهای کیفیت، راحتی در استفاده، مرورگری وب و کیفیت صفحه‌نمایش به رتبه 12 ام این سایت درآمده است. اینکه سونی تنها یک نماینده دارد را می‌توان اینجوری برداشت کرد که در سری Z3 شاهد یک تغییر اساسی از سوی سونی بودیم که باعث شده است افراد بیشتری جلب این شرکت شوند. دروید توربو نیز با کسب بهترین اسمارت فون در زمینه باتری بی‌رقیب مانده است. این رتبه‌بندی به‌زودی در مجله 2015 منتشر خواهد شد.

منبع: ترنجی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها