معرفی بازی Pool Billiards Pro

بازی موبایل: بیلیارد حرفه‌ای

اکثر بازی‌های بیلیارد بازار موبایل، از پیچیدگی نسبتا کمی برخوردارند. اگر دنبال تجربه‌ای غنی‌تر هستید Pool Billiards Pro را از دست ندهید.
کد خبر: ۷۵۵۰۴۴
بازی موبایل: بیلیارد حرفه‌ای

جام جم کلیک: بیشتر بازی‌های بیلیاردی که در بازار موبایل مشاهده می‌شود ساده و سطحی است. کمتر عنوانی پا را از گلیم خود فراتر نهاده و سعی می‌کند تجربه‌ای غنی‌تر و پیچیده‌تر در اختیار بازیکن بگذارد. بازی Pool Billiards Pro از آن دسته بازی‌هایی است که از نوآوری نمی‌ترسد و واقعا بازیکن را به چالش می‌کشد.

در این بازی مدهای متدوال و مورد انتظار جای خود را دارند. بخش تک نفره و بخش دو نفره‌ی بازی هرکدام شامل دو مد هشت توپ و نه توپ است. اما اگر این دو بخش و دو حالت از پس سیراب کردن شما برنیامد، می‌توانید سری به بخش آرکید بازی بزنید. در این قسمت با هفت بخش طرف هستید که هر بخش شامل چندین مرحله‌ی مختلف است.

هر کدام از این مراحل یک سری چالش جالب دارد که برای تکمیل هرکدام باید واقعا دیدی نکته سنج و دقیق داشته باشید. با تسلط واقعی روی زاویه و انحنای گردش توپ، خواهید توانست از پس این چالش‌های جذاب، که یادآور حقه‌های عجیب بیلیارد بازان قحار است، بربیایید و اگر در صورتی که مهارت کافی را نداشته باشید، راحت به در بسته خواهید خورد.

عنوان بازی: Pool Billiards Pro

سیستم عامل: اندروید

سازنده: TerranDroid

سبک: ورزشی

دانلود رایگان بازی Pool Billiards Pro برای اندروید

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها