بازی معروف همسایه جهنمی جزء بازی‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی داشته و در گذشته نیز حتما شما این بازی را بر روی کامپیوتر خود بازی کرده‌اید. هم‌اکنون نیز برای آزار و اذیت همسایه خود البته فقط در تلفن همراه هوشمند و تبلت، آماده باشید.
کد خبر: ۷۵۴۹۹۷
بازی موبایل: همسایه آزاری کنید و لذت ببرید

جام جم کلیک: در این بازی جذاب و خنده‌دار شما باید همسایه خود را به طرز شیطنت‌آمیزی اذیت کنید اما این کار ساده نیست زیرا شما باید با فکر پیش بروید و به صورت حساب شده کارهایی را که موجب اذیت همسایه شما خواهد شد، انجام دهید.

آزار دادن همسایه کار شایسته‌ای نیست اما در بازی همسایه آزاری این امکان برای شما فراهم شده است تا بر روی اعصاب همسایه خود به راحتی راه بروید و او را عصبانی کنید.

همسایه شما در این بازی با گوش دادن به موسیقی با صدای بلند، سلب آسایش از شما در اوقات استراحت آخر هفته ، تعمیرات بی‌پایان و دیگر کارها شما را وادار به انتقام می‌کند.

اقدامات فوق باعث می‌شود شما نیز به فکر انتقام باشید و زندگی شیرین همسایه را با ساخت تله‌های مبتکرانه، تبدیل به جهنم کنید.

ناگفته نماند که هنگام دانلود این بازی و دیگر بازی‌ها توجه داشته باشید که جهت امنیت تلفن همراه، تبلت و اطلاعات خود از سایت‌های معتبر همچون Google Play و App store اقدام به دانلود نمایید.

این بازی محصول شرکت LUROM بوده، آخرین‌بار در تاریخ 20 دسامبر به‌روز‌رسانی شده است و هم‌اکنون به‌صورت رایگان قابل دانلود و نصب بر روی سیستم عامل اندروید 2.2 به بالا است.

دانلود رایگان بازی Hellish Neighbours 1.0.4 برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها