بازی هفته

این هفته خبر بسیار خوشی برای دارندگان PC و بخصوص هواداران هیدئو کوجیما داریم. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes اواخر هفته منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۷۵۱۳۲۳
بازی هفته

این هفته خبر بسیار خوشی برای دارندگان PC و بخصوص هواداران هیدئو کوجیما داریم. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes اواخر هفته منتشر خواهد شد.

گرچه عده‌‌ای از کودکی با اسطوره‌ای به نام اِسنیک بزرگ شده‌اند، دل خوشی از مولتی‌‌پلتفرم شدن این مجموعه ندارند و جلب رضایت مخاطب بیشتر را از عوامل فاصله گرفتن مجموعه از ریشه‌های خود می‌دانند، ولی حالا حتی روی PC هم می‌توانید هدایت اسنیک افسانه‌ای را به‌عهده گرفته و با نفوذ به کمپ نظامی کوبایی‌ها، گروگان‌های مورد نظر را نجات دهید. گیم‌پلی بازی این امکان را به شما می‌دهد تا نفوذ خود را به‌صورت اکشن و با زد و خورد فراوان و ژانگولربازی انجام دهید که در این صورت معنای کلمه‌ «نفوذ» را از بین برده‌اید. یا این‌که بدون سر و صدا و کاملا مخفیانه مانند یک مار واقعی باید حمله کنید، به پایگاه دشمن وارد شده و ماموریت خود را انجام دهید. نسخه‌های کنسولی این بازی بیش از پنج ماه پیش منتشر شده است.

دومین بازی که برای معرفی در نظر گرفته‌ایم، Raven’s Cry نام دارد، یک عنوان اکشن ماجرایی دنیای‌ باز با برخورداری از عناصر سبک نقش‌آفرینی که ما را در دنیای دزدان دریایی قرار می‌دهد. قهرمان قصه کریستوفر رِیوِن نام دارد و هدفش انتقام گرفتن از دزدان دریایی است که خانواده‌اش را به قتل رسانده‌اند. سازنده در تلاش است شما را در دل خشونت قرن 18 منطقه‌ کارائیب قرار دهد و جهان واقع‌گرایانه‌ای را برایتان به تصویر بکشد که در فیلم‌های خانوادگی با موضوع دزدان دریایی ندیده‌اید. امیدواریم بازی واقعا این رسالت را بدرستی انجام دهد و ناامیدمان نکند.

سومین و آخرین بازی هفته که گفته شده برای تعطیلات سال نو میلادی عرضه می‌شود و امیدواریم این هفته از راه برسد Alone in the Dark: Illumination است. تاریکی بر شهر لُرویچ سایه افکنده و هیولاها دسته‌دسته از ماورای سرای کابوس‌ها به دنیای انسان‌ها قدم گذاشته و آن را به آشوب کشانده‌اند. چهار شخصیت اصلی در بازی وجود دارد که به‌عنوان یکی از آنها باید با زور بازو و البته استفاده از قدرت روشنایی، با نوچه‌های تاریکی مقابله کنید. نکته‌ جالب آنجاست که با این‌که بازی تعداد زیادی سلاح در اختیار کاراکتر قرار می‌دهد، می‌خواهد ترسناک هم باشد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها