انتظار هواداران Battlefront عید 2015 به پایان می‌رسد!

عرضه‌ی Battlefront در عید میلادی

بنیه با شما باد! Star Wars: Battlefront در عید 2015 به بازار می‌آید
کد خبر: ۷۳۳۴۷۲
عرضه‌ی Battlefront در عید میلادی

جام جم کلیک: یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در نسل ششم، "جنگ ستارگان: خط مقدم" بود که به تنهایی توانست جلوه‌ای تازه به بازی‌های آنلاین ببخشد.

کسانی که خبرهای این فرنچایز را دنبال می‌کنند، در جریان هستند که استودیوی Dice مسئولیت ساخت قسمت جدید بازی را به عهده گرفته است.

چند روز پیش مدیریت EA با انتشار پستی با این مضمون در توییتر خبر عرضه‌ی بازی در عید سال نوی میلادی را داد:

"بنیه با شما باد! Star Wars: Battlefront در عید 2015 به بازار می‌آید."

تا امروز به جز یک سری تیزر ساده، چیز خاصی از گیم‌پلی بازی به نمایش درنیامده است. اما آنچنان که از تیزرها برمی‌آید، این قسمت از بازی برخلاف قسمت‌های قبلی که در سبک شوتر سوم شخص بودند، به سبک اول شخص کار شده است.

زمان عرضه‌ی اعلام شده حول و حوش زمان اکران اپیزود هفتم سری فیلم‌های جنگ ستارگان است. برای قضاوت زود است، اما این تصادف ناگهانی کمی نگران کننده است.

فقط امیدواریم این نزدیکی زمان انتشار، فقط به خاطر بهره بردن از حواشی فیلم، برای فروش بیشتر باشد؛ نه پوشاندن ضعف‌های یک بازی نیم پز!

سال گذشته EA با دیزنی قراردادی را امضا کرد که بنا بر آن، یک بازی جنگ ستارگان بسازد. علاوه بر "خط مقدم"، سازنده‌ی سری Dead Space، یعنی ویسرال گیمز هم در حال کار روی عنوان جدیدی از این سری (احتمالا در سبک جهان باز)، با قلم نویسنده‌ی سابق آنچارتد، خانم اِمی هنیگ است.

توضیحات: "بنیه" یا Force اصطلاحی در دنیای جنگ ستارگان است. به نیرویی گفته می‌شود که کهکشان بر پایه‌ی آن استوار است و فقط جنگجویانی با حد بالایی از مهارت (جدای یا سیث) قادر هستند آن را دستکاری کرده و از آن استفاده کنند.

سیاوش شهبازی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها