آمار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

۱۹ میلیون مادر ایرانی در نقش پدر

معاون رییس جمهور در امور زنان:

بگیر و ببند راه افزایش جمعیت نیست

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این واقعیت که جمعیت جوان نیازولازمه پیشرفت، توسعه، استقلال وامنیت کشوراست باید به یک باورعمومی تبدیل شود وراه آن هم بگیروببند وداغ ودرفش نیست.
کد خبر: ۶۹۲۲۶۵
بگیر و ببند راه افزایش جمعیت نیست

جام جم سرا:شهیندخت مولاوردی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: درسهای آموخته شده درسالیان گذشته و درموضوعات مشابه به خوبی یادآورمی شود که هرجا وهرزمان برخوردها سلبی وحذفی بوده نتیجه عکس حاصل شده است وآزموده را آزمودن خطاست.

وی خاطرنشان کرد: تصویب کلیات طرح افزایش نرخ باروری وپیشگیری ازکاهش رشد جمعیت کشوردرمجلس شورای اسلامی موجی ازبحث وجدل را به همراه داشته است. استدلال مخالفان- که نماینده دولت ومرکزپژوهشهای مجلس جزوآن هستند- براین مبناست که برخورد سلبی وتنبیهی با موضوع راه حل مسئله نیست و درهیچ کشوری هم به عنوان سیاست جمعیتی درپیش گرفته نشده است.

وی افزود: این روش‌ها بیش ازآنکه به افزایش نرخ باروری منجرشود به زیرزمینی شدن روشهای رایج پیشگیری ازبارداری می انجامد و در نهایت به جای افزایش جمعیت کشوربه ازدیاد جمعیت زندانها منجر می‌شود که این مورد برخلاف سیاست قضایی نظام درقضازدایی، حذف برخی عناوین مجرمانه و کاهش جمعیت کیفری زندانهاست.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: با برخورد ایجابی و تشویقی که اقناع جوانان را برای ازدواج و فرزندآوری به دنبال داشته باشد و متضمن حفظ و رعایت سلامت مادر و کودک و فاصله بارداری باشد و روشهای منطقی واصولی دیگر، می‌توان به پیشبرد اهداف مورد نظرامیدواربود و سیاستهای کلی جمعیتی هم که اخیرا ابلاغ شده است کاملا واقع‌بینانه با این پدیده برخورد کرده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
we
Luxembourg
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
۰
۰
لایك داره. با بگیر و ببند نمیشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها