خروس؛ یک کمدی متفاوت

مصطفی کیایی، نویسنده فیلمنامه «خروس» این سریال را اثری متفاوت از دیگر سریال‌های کمدی تلویزیون دانست.
کد خبر: ۵۷۸۵۴۳
خروس؛ یک کمدی متفاوت
 پخش این سریال که به مناسبت ماه مبارک رمضان تولید شده از دیشب از شبکه دو آغاز شده است.

کیایی درباره فیلمنامه خروس به مهر گفت: این فیلمنامه به‌گونه‌ای نوشته شده که در هر زمان دیگری به غیر از ماه مبارک رمضان هم قابل پخش است.

وی افزود: داستان خروس از قسمت‌های سوم و چهارم وارد مرحله متفاوتی می‌شود که می‌تواند برای مخاطبان جذاب شود؛ البته مخاطب، غیرقابل پیش‌بینی‌ترین مساله هنگام نمایش یک سریال است و تنها زمانی می‌توان بازخورد مثبت یا منفی او را فهمید که چند قسمت از سریال مورد نظر پخش شده باشد.

کیایی در پاسخ به این پرسش که یکی از سریال‌های طنز مورد توجه مخاطبان قرار گرفته پایتخت است، آیا خروس هم می‌تواند موفقیت پایتخت را تکرار کند، گفت: سریال «پایتخت» یکی از سریال‌های قابل توجه در تلویزیون است که شخصا این سریال را بسیار دوست دارم، اما مساله‌ای که در رابطه با این سریال وجود دارد، این است که پایتخت متکی به بازی‌های خوب و موقعیت‌های خیلی خوب بود. در خروس هم از سعید آقاخانی به عنوان کارگردان گرفته تا جواد رضویان یا یوسف تیموری حضور متفاوتی دارند. در خروس سعی کردیم که در کنار بازی خوب بازیگران، مخاطبان مجبور به دنبال کردن قصه هم باشند.

نویسنده سریال خروس در جواب این سوال که کدام‌یک از سریال‌های ماه مبارک رمضان را رقیب اصلی خروس می‌دانید، توضیح داد: تا آنجا که می‌دانم تمام شبکه‌ها خوب کار کرده‌اند و حضور فیلمنامه‌نویسانی چون سعید نعمت‌الله در «مادرانه» یا برزو نیک‌نژاد در «دودکش» نشان می‌دهد که امسال سریال‌های خوبی به پخش خواهد رسید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سریال
Cyprus
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
۰
۰
پاسخ: احتمالا 26 قسمت و پخش آن تا عید فطر ادامه دارد.

نیازمندی ها