بازیگر سریال سعید آقاخانی: «خروس» نمی‌خواهد مردم را به زور بخنداند

کد خبر: ۵۸۱۲۵۲
بازیگر سریال سعید آقاخانی: «خروس» نمی‌خواهد مردم را به زور بخنداند

بازیگر نقش «فرانک» در سریال «خروس» گفت: طنز این مجموعه تلویزیونی رئال است و تلاش نمی‌کند مردم را به زور بخنداند.

 

»مهسا کریم‌زاده» در گفت‌وگو با فارس گفت: این ویژگی طنزهای سعید آقاخانی است که سعی نمی‌کند درباره مسئله‌ای غلو کرده ویا با لودگی مردم را بخنداند، بلکه موقعیتی را ترسیم می‌کند که ممکن است درزندگی واقعی هم با آن ها رو به رو شویم.

وی درباره نقش خود در سریال «خروس» گفت: فرانک به نقش قبلی من در سریالسه،پنج،دو شبیه است، دختر حساس خانواده با روحیات خاصی که دارد اما آرامشیدر این نقش هست که کار را برای من بسیار دوست داشتنی می‌کند.

این بازیگر با بیان این که همواره سعی کردم نقش‌های متفاوتی ایفا کنم،افزود: تجربه همکاری با سعید آقاخانی بسیار برای من شیرین و مفید بود، اینکارگردان به بازیگر کمک می‌کند تا از قالب همیشگی خود خارج شده و نقشی راکه باید ایفا کند؛ خوشبختانه اعتماد آقاخانی، فرصت همکاری با این پروژه رابرای من فراهم کرد و امیدوارم مردم هم از کار من راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «خروس» تا چه اندازه برای پخش در ماه مبارکرمضان مناسب است؟ تصریح کرد: از زمان پخش سریال بسیار راضی هستم، معتقدمحتی اگر این سریال در باکس نوروزی شبکه دو قرار می‌گرفت، نمی‌توانست با ایناقبال رو به رو شود.یک اثر خوب اگر در زمان مناسب خودش پخش نشود دیدهنخواهد شد، اما خوشبختانه مجموعه تلویزیونی خروس این اقبال را داشت تا دربهترین زمان ممکن شبکه دو روی آنتن تلویزیون برود.

کریم‌زاده ادامه داد: هر چند که سعید آقاخانی آنقدر شناخته شده هست کهمردم به کارهای آن اعتماد کنند اما تصور می‌کنم حضور بازیگران چهره طنز ازدیگر امتیازاتی است که مخاطب را در زمان پخش این سریال پای تلویزیونمی‌نشاند.

وی گفت: در مدت زمان کمی که از پخش این سریال گذشته بازخوردهای مردم را درمترو و اماکن عمومی مشاهده کردم تصور می‌کنم تیم برنامه‌ساز خروس در کارخود موفق بودند و همین که توانسته‌ایم حتی برای مدت کمی لبخند را بر لبانمردم بنشانیم بسیار خوب است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها