آخـر هفـتـه از تلویزیون ببینید،

داستان پلیس،راز دریاچه، اوهام و...

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « دو فـیـلم بـا یک بلـیـط » ، « آخرین پیام »، «هفت سامورایی» ، «راز دریاچه» ، « اوهام » ،«داستان پلیس» ، «سرعت مرگبار» ، «جوزی ولز» ، « در جستجوی نمو» ، « پرستار ویژه» و «خیابان مین» و... پنجشنبه و جمعه 6 و 7 تیرماه ازشبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، تهران و شما پخش می شـود.
کد خبر: ۴۱۸۲۹۷

شـبـکـه یــک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « دو فـیـلم بـا یک بلـیـط» به کارگردانی ونویسندگی  داریـوش فـرهـنـگ پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما پخش می شــود .

درخـلاصه داستـان فیـلـم با بازی داریوش فرهنگ ، افسانه بایگان ، مهدی هاشمی ،شهلا ریاحی و شاهرخ سخایی آمــده : یک کارگردان بعد از سال ها از آمریکا برگشته تا نخستین فیلم خود را بسازد.

فیلم سینمایی «آخرین پیام» به کارگردانی جاناتان هیپ محصول سال 2002 کشورهای آمریکا و کانادا پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 22ازشبکه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی استیون بولدین و تام اسکریت آمده : «با انفجار یک شرکت شیمیایی به نام لنینگ ، نگهبان به تعقیب سه ناشناس می پردازد که دو تا ازآنها فرار کرده و سومی زنی به نام "آلسین اندرسون" ، کشته می شود.پس ازچند روزنگهبان شرکت لنینگ با انفجاریک بمب درماشینش به قتل می رسد. "ای تی اف" که قسمت رسیدگی به جرائم سنگین درآمریکاست ، مامور رسیدگی به این پرونده می شود.

فیلم سینمایی « هفت سامورایی » به کارگردانی آکیرو کوروساوا پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 24 ازشبکه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: یک روستای دور افتاده در ژاپن تحت ظلم و ستم اربابان قرار دارد. روستائیان به کمک هفت سامورائی بی نام و نشان که ازکوهستان به کمک آنها شتافته اند برعلیه اربابان ظلم و جور قیام کرده و پیروزمی شوند.
فیلم سینمایی « هفت سامورایی » با بازی تاکشی شیمورا و توشیرو میفونه محصول سال 1954 کشور ژاپن است .

فیلم سینمایی «ارثیه» به کارگردانی کاظم بلوچی جمعه 7 مرداد ماه ساعت 16ازشبکه یک سیما پخش می شود.
دراین فیلم با بازی مصطفی طاری، رضا بابک، مرتضی احمدی،رقیه چهره آزاد،زنده یاد حسین پناهی و محمود بنفشه خواه خواهید دید : مرد متمکنی که ازخصایل و رفتاردو فرزندش گلایه دارد، قبل ازمرگ به آنها می گوید که ثروتش را با گلدان عتیقه ای تعویض و درجایی پنهان کرده است و درصورتی که رفتارهریک ازفرزندانش نیکوترباشد، ازطریق آدم هایی که وکیل او هستند ، به وی تعلق می گیرد.

فیلم سینمایی «هیاهوی بچه» به کارگردانی چارلز شایر محصول سال 1994 آمریکا جمعه 7 مرداد ماه ساعت  24 ازشبکه یک سیما پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم با بازی دایان کتین و سم شپرد آمده : "کیت" زنی است که دریک شرکت بزرگ و زنجیره ای تهیه غذا ، سمت مهمی دارد و روز به روز امکان موفقیت های بیشتری را نیزپیدا می کند . یک اتفاق، موجب می شود زندگی کیت دگرگون شود و آن این که، یک زوج از اقوام دورکیت طی سانحه ای فوت می کنند وکیت تنها فامیل بچه ای است که از این زوج باقی مانده است.طبق وصیت اقوام فوت شده کیت، او باید سرپرستی دختربچه ای به نام الیزابت را بپذیرد.

شـبـکـه دو

پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «رویای لیپل » به کارگردانی لارس بوشل در قالب برنامه « سینما آفتاب » ازشبکه دو سیما پخش می شود.

دراین فیلم بابازی کارل الکساندرسیدِل،آمریتا چیما خواهید دید : لیپل پسربچه حدوداً هشت ساله­ای است که پدرش در آستانه سفر به کشوری دیگر برای شرکت درمسابقه آشپزی می باشد و برای مراقبت از او درطول مدت سفرش، پرستاری استخدام می­کند. پرستارکه فردی سختگیروبداخلاق است به محض ورود به منزل آنها شروع به سختگیری درباره امور لیپل می کند. پدرلیپل که ازعلاقه فرزندش به سرزمین های شرق و داستان ها وافسانه های آموزنده آن آگاه است، قبل از رفتن کتابی از داستانهای هزار و یکشب را برای لیپل تهیه می کند . 
فیلم سینمایی «رویای لیپل» به تهیه کنندگی اولریش لیمرمحصول سال 2009 آلمان می باشد.

فیلم سینمایی « شنونده شب » محصول سال 2006 کشور آمریکا به کارگردانی پاتریک استتنر  و تهیه کنندگی جیل فوتلیک ماه 15 دقیقه بامداد روز جمعه 7 مرداد ماه درقالب برنامه «سینما مهتاب» بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود .

داستان فیلم با بازی رابین ویلیامز، تونی کالِت و راری کالکین ازاین قرار است که : گابریل نون نویسنده ای است که با قبول پیشنهاد ناشرش برای خواندن دست نوشته یک رمان با سرگذشت پرتلاطمی آشنا می شود. این رمان درباره پسرسیزده ساله ای به نام پیت لوگاند است که مورد آزار قرارگرفته است.گابریل تصمیم می گیرد پسرک را پیدا کند. گابریل درمی یابد که پیت ازسوی زنی به نام دانا به فرزندی پذیرفته شده است .

فیلم سینمایی «راز دریاچه» به کارگردانی میشل رویتز و تهیه کنندگی کریستین بکرجمعه 7 مرداد ماه ساعت 17:30 ازشبکـه دو سیما روی آنتن می رود.

درخلاصه داستان این فیلم خواهید دید : تیم پسری دوازده ساله است که به گفته مادرش قبل از به دنیا آمدنش پدرخود را طی یک حادثه ازدست داده است. تیم همانند پدرش که هرگز او را ندیده است،علاقه زیادی به جانوران ناشناخته و اسرارآمیز دارد. یکی از این جانوران هیولایی به نام لاک نِس است که شایعات زیادی درمورد وجود او در دریاچه ای دراسکاتلند هست.
فیلم سینمایی « رازدریاچه » محصول مشترک سال 2008 کشورهای آلمان و اتریش است.

فیلم سینمایی « اوهام» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی جمعه 7 مرداد ماه ساعت 23 ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود .

دراین فیلم با بازی شهاب حسینی، بابک حمیدیان و لاله اسکندری خواهید دید: شروین به همراه نوعروسش «ستاره» برای گذراندن ماه عسل، شبانه وارد باغی ویلایی می شوند،همان شب ستاره گُم می شود و شروین با دیدن«سارا» همسرسابقش فکرمی کند که نوعروسش توسط سارا ربوده شده است .

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « پادشاه دیوانه 3» به کارگردانی دیوید کارسون محصول سال 2000 کشورهای آلمان ، انگلیس و آمریکا با بازی کیمبرلی ویلیامز،پاسلی واسکوت کوهن پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .

فیلم سینمایی « بازرس مورس » به کارگردانی هربرت ویس پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 16 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : مردی به نام کوئین به بعضی از افراد سندیکایی شک می کند و کوئین به طرزمشکوکی به قتل می رسد. مورس درتحقیق ازافراد سندیکاست و به سرنخ هایی می رسد.
جوهان توان و کوین واتلی درفیلم سینمایی « بازرس مورس » محصول سال 2000 آمریکا و انگلستان به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « ظهر شانگهای» به کارگردانی تام دی پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 19 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

دراین فیلم خواهید دید : یکی ازمخالفان امپراطور چین دختر او را می رباید و جکی چان که یکی ازنیروهای گارد سلطنتی است برای آزادی او اقدام می کند و پس ازگذشتن ازمشکلات فراوان  درنهایت شاهزاده را نجات می دهد.
جکی چان و اوون ویلسن درفیلم سینمایی « ظهرشانگهای» محصول سال 2000کشورهای آمریکا و هنگ کنگ بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « داستان پلیس» پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 24 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

دراین فیلم می بینیم : پرونده قاتلی بنام بریسون که تازه از زندان فرار کرده است به بازرس خبره ای سپرده می شود .بریسون درمنزل یکی از دوستانش مخفی شده است.او به رستوران شخصی که او را به پلیس معرفی کرده می رود و او را می کشد. بعد ازآن دست به سرقت از محل های مختلف می زند.
الن دلون و جان لویس درفیلم سینمایی « داستان پلیس» به کارگردانی جاکواس دری محصول سال 1975 کشورفرانسه به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « سرعت مرگبار » به کارگردانی کیم باس جمعه 7 مرداد ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما باز پخش می شود .
فیلم سینمایی « سرعت مرگبار» محصول سال 2010 درکشورآمریکا ساخته شده است.

فیلم سینمایی « جوزی ولز » جمعه 7 مرداد ماه ساعت 15 ازشبکه سه سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده :چند شهروند عادی انگلیسی که هریک به نوعی به وسیله تبهکاران مورد آزارقرارگرفته اند با تشکیل یک گروه به مقابله با اشرارمی پردازند . آنها تصمیم  می گیرند ، عدالت را خوشان درمورد جانیان اجرا کنند. ولی هویت یکی از آنها توسط پلیس شناسایی می شود.
دنی دیول و سین بیون درفیلم سینمایی « جوزی ولز» به کارگردانی  نیک لاومحصول سال 2007 کشورانگلستان به ایفای نقش پرداخته اند .

فیلم سینمایی « نفوذی » به کارگردانی کنت گلنان جمعه 7 مرداد ماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم با بازی ریزاحمد و چارلی برووکس آمده: یک فرد خلافکاربا دوستی و آشنایی با زنی که دریک شرکت به نام «آی تی وی» کارمی کند .می خواهد با اختلاس از آن شرکت سرمایه کلانی به جیب بزند
فیلم سینمایی « نفوذی» محصول سال 2008 درکشورانگلستان ساخته شده است.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « دست ها روی شهر » به کارگردانی فرانچسکو رزی پنجشنبه 6مرداد ماه ساعت 11:30ازشبکه چهارسیما پخش می شود .

فیلم سینمایی «دست ها روی شهر» داستان به سازبفروشی است که درشهرداری ناپل نفوذ دارد . نقشه گسترش شهر را به نحوی طراحی کرده است که گسترش شهربه سمت زمینه های او و دوستانش در شمال شهر باشد.همزمان درمحله فقیرنشین شهر با فروریختن یک ساختمان قدیمی بر اثر لرزش های ناشی ازعملیات ساختمانی چند نفر کشته می شوند.
رود استایگر و گویدو آلبرتی درفیلم سینمایی « دست ها روی شهر» محصول سال 1963 کشورایتالیا در ژانر سیاسی و اجتماعی بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « فال قهوه » به کارگردانی فرزادموتمن وتهیه کنندگی مهدی گلی زاده و با بازی اشکان خطیبی و شبنم قلی خانی پنجشنبه 6 مرداد ساعت15:30ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود.

فیلم سینمایی «مسیر ایرلندی» به کارگردانی کن لوچ، محصول سال 2011 کشورهای انگلستان ، فرانسه و بلژیک جمعه 7 مرداد ساعت20:30 درقالب برنامه «سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی مارک ووماک، آندره لویی، جاتن بیشاپ، تریوور ویلیامز،جف بل وجک فورچون آمده : فرگوس که قبلاً برای یک شرکت امنیتی انگلیسی درعراق کار می کرده ازمرگ عزیزترین دوست و همکارش فرانکی خبردارمی شود ، ولی شواهدی او را به شک می اندازد.فرانکی پیش ازمرگش موبایل یک عراقی را برای فرگوس می فرستد که حاوی فیلمی ازصحنه تیراندازی ماموران امنیتی به یک تاکسی و قتل زن و بچه داخل تاکسی است.

شـبـکـه تـهــران

پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «  درجستجوی نمو» به کارگردانی اندرو استیسون و لی آنکریچ محصول سال 2003 کشورهای استرالیا و آمریکا درقالب برنامه «تماشاخانه» ازشبکه تهران پخش می شود .

درخلاصه داستان فیلم آمده: نمو دلقک ماهی کوچکی است که پدرش به خاطرمرگ مادراو نسبت به حفاظت از وی بسیارحساس شده به طوری که تقریباً همه جا با وی می رود و حتی روز اول مدرسه با نمو می رود ولی نمو دریک لحظه غفلت توسط انسان ها گیرمی افتد.

فیلم سینمایی « پرستار ویژه» به کارگردانی آدام شانکمن 30 دقیقه بامداد روزجمعه 7 مرداد ماه ازشبکه تهران پخش خواهد شد .

داستان فیلم از این قرار است : به یک افسرارشد ارتش «ستوان شین» عملیاتی محول می شود تا "پرفسور پلامر" را ازچنگ تبهکارنجات دهد. "پرفسورپلامر" دانشمندی است که واکسنی برای یک بیماری قریب الوقوع کشف کرده است و گروه تبهکاربه خاطر ارزش مادی زیاد واکسن به دنبال فرمول آن هستند.
فیلم سینمایی « پرستارویژه» محصول سال 2005 کشورهای کانادا و آمریکا و با بازی وین دیزل ، بریتانی اسنو و مکس ترییوت ساخته شده است .

فیلم سینمایی « خیابان مین» به کارگردانی جان دویل محصول سال 2010 آمریکا جمعه 7 مرداد ساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن خواهد رفت .

درخلاصه داستان فیلم با بازی کالین فرث ، امبرتامبلین و اورلاندبلوم آمده : هریس یک کارمند پلیس درشهر کوچک رو به ورشکستگی است وبا دختری به نام مری نامزد است.اما مری قصدبه هم زدن نامزدی اش راباهریس دارد.اومی خواهد با هاوارد رئیس شرکتش ازدواج کند.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « قدم های بارانی » به کارگردانی علی امانی و تهیه کنندگی حسین امانی پنجشنبه 6 مرداد ماه ساعت  23:45 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم با بازی محمود شهریارپناه ، سمیه مولایی، خلیل اله خواجه نظام ،محمد رضا غیاث آبادی و علی کهن آمده : فردی در زلزله بم همه اعضای خانواده اش را ازدست می دهد وتنها پسر برادرش ازکل خانواده باقی می ماند که وی سرپرستی او را برعهده  می گیرد ، پس ازمدتی به علت شغلی که دارد او را مجاب به ازدواج می کند، اما خانواده همسرش فرزند برادرش را قبول نمی کنند.
فیلم تلویزیونی « قدم های بارانی » از تولیدات صدا و سیمای مرکزکرمان است.

فیلم تلویزیونی « سقوط » به کارگردانی علی حلوی و تهیه کننده عفت صوفی جمعه 7 مرداد ماه ساعت13:30 از شبکه شما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم ازتولیدات صدا و سیمای مرکزگیلان آمده :خانم خبرنگاری که به تازگی ازدواج کرده ،درگیرتحقیقاتی درمورد مواد مخدرمی شود، ولی دراین میان متوجه ارتباطی مابین همسرش واین اتفاق می شود.از این روبا پیگیری های متعدد پلیس وارد عمل می شود و پس ازمطمئن شدن برای دستگیری همسرش با پلیس همکاری می کند .
فرهاد بشارتی،سیاوش ستاری،رضا فتوت خواه،نسیم جمالی، محمد علی فرمند و مینا نوروزی درفیلم تلویزیونی « سقوط » بازی کرده اند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها