یک کتاب مفید برای کسانی که می‌خواهند کسب وکار خانگی راه بیندازند

آموزش راه‌اندازی کسب و کار خانگی

ایلان ماسک می‌گوید توییتر شروع به تقسیم درآمد حاصل از تبلیغات رشته پاسخ با سازندگانی خواهد کرد که در توییتر آبی اشتراک دارند. (طبق گفته ماسک، علائم تایید شده قبلی تا چند ماه دیگر از بین خواهد رفت.) او می‌گوید این برنامه آغاز شده گرچه در حال حاضر جزئیات بسیار کمی در مورد نحوه عملکرد آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۹۷۶۵۲

در حال حاضر، اشتراک آبی در صورت خرید مستقیم از طریق سایت آن هشت دلار در ماه یا 11دلار در ماه از فروشگاه‌های اپل یا گوگل برای شما هزینه دارد اما ارزان‌ترین نسخه اشتراک سالانه مستقیما از توییتر با قیمت 84 دلار است. مشخص نیست چه تعداد توییت برای جبران این هزینه از طریق درآمدزایی جدید لازم است اما با توجه به رابطه دشوار توییتر با تبلیغ‌کنندگان در حال حاضر ممکن است این میزان هزینه با سرویس جدید توییتر هرگز جبران نشود. 
یکی از مزایای اشتراک آبی امکان آپلود ویدئوهای با کیفیت بالاتر و طولانی‌تر است و این شرکت اخیرا تعداد بازدیدها را به توییت‌ها اضافه کرده است. در حالی که برخی کاربران توییتر گزینه‌هایی برای کسب درآمد از پلتفرم برای مدتی از طریق ویژگی‌های Tips و Super Follows دارند، برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی برای این سایت جدید است. همچنین به توییتر کمک می‌کند با پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک رقابت کند که سیستم‌هایی برای پرداخت مستقیم به سازندگان چه از طریق وجوه یا تقسیم تبلیغات دارند.
اما سوالاتی وجود دارد مانند این که  آیا چیزی فراتر از یک حساب آبی برای شروع به دست آوردن سهمی از درآمد تبلیغات لازم است؟ یوتیوب الزامات خاصی برای تعامل و تعداد فالوئر دارد که باید برای پیوستن به برنامه شریک آن رعایت کنید.

دست رد به سینه ماسک 
بلومبرگ روز دوشنبه گزارش داد، ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک را برای فعال کردن سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، سرویس اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس، در این کشورپس از وقوع زلزله مرگبار رد کرده است.
ماسک اواخر یکشنبه در توییتی نوشت: «استارلینک هنوز توسط دولت ترکیه تایید نشده است. SpaceX می‌تواند به محض تایید ارسال شود.»
ماسک در پاسخ به یکی از کاربران توییتر که گفته بود پس از زلزله 7.8ریشتری جنوب شرق این کشور در نزدیکی مرز سوریه و کشته شدن صدها نفر در ترکیه، کمبود شدید ارتباطات در ترکیه وجود دارد.
بلومبرگ گزارش داد یکی از مقامات ارشد ترکیه به‌صورت ناشناس گفته است از پیشنهاد ماسک سپاسگزاریم اما ترکیه ظرفیت ماهواره‌ای کافی دارد.
 
پشیمانی از فروش سهام برای خرید توییتر 
ماسک حداقل 30میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخته است. این مسأله نشان می‌دهد توییتر چقدر برای ماسک اهمیت دارد. این پلتفرم به کارآفرین سریالی اجازه داده تا نفوذ و قدرت خود را افزایش دهد. این به او کمک کرد تا به یک مدیرعامل جهانی تبدیل شود. ماسک در حال حاضر تقریبا 128میلیون دنبال‌کننده در توییتر دارد. هر گونه انتقادی علیه وی توسط میلیون‌ها طرفدار ماسک محکوم می‌شود. این میلیاردر به قدری به توییتر وابسته است که تصمیم گرفت شخصا با ارائه پیشنهاد خرید در 25آوریل پس از به دست آوردن 9درصد از سهام شرکت، این پلتفرم را به دست آورد. مشکل این است که این معامله باید تامین مالی می‌شد. ماسک بدون هیچ دارایی نقد، راهی جز فروش سهام تسلا نداشت. بنابراین او سال گذشته حداقل 30میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخت تا سرمایه 44میلیارد دلاری خرید توییتر را تامین کند. به طور خاص، طبق پرونده‌های نظارتی، او حدود 8.5میلیارد دلار از سهام تسلا را در آوریل و 6.9میلیارد دلار دیگر در ماه آگوست فروخت. در ماه نوامبر، او 3.95میلیارد دلار دیگر از سهام تسلا و 3.6میلیارد دلار سهام را در دسامبر فروخت. بر اساس گزارش بلومبرگ، سهام او در تسلا کاهش یافته و اکنون حدود 13درصد است. به نظر می‌رسد میلیاردر خودش را به خاطر فروش این سهام تسلا سرزنش می‌کند. این همان چیزی است که وی در توییتر گفت. در آن مکالمه، یکی از کاربران طرفدار تسلا به او اشاره کرد که هنوز نمی‌تواند باور کند که ماسک توییتر را تصاحب کرده است. ماسک هم به او پاسخ داد که من هم باورم نمی‌شود. 

منبع: ضمیمه کلیک روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها