رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری:

میانگین سنی بستری‌های کرونا به زیر ۲۰ سال رسیده است

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در گزارش نوشت: اگر تست کرونای شما منفی شد به آن اتکا نکنید و با دیدن تب، تنگی نفس، از دست دادن بویایی و چشایی و به خصوص برای افراد بالای ۶۵ سال هرنوع علامت سرماخوردگی، بنا را بر کرونا بگذارید و به مرکز درمانی مراجعه کنید.
کد خبر: ۱۳۰۵۹۲۱

به گزارش جام جم آنلاین از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، علایم کرونای انگلیسی تغییری نکرده و هیچ منبعی هم این موضوع را تایید نکرده است که این واریانت سه روزه افراد را از پای در می آورد، بلکه موضوع مهم درباره کرونای انگلیسی این است که در این جهش کودکان نیز دارای علایم می شوند.

در دام کسانی که با ایجاد وحشت درباره کرونا مخاطب جذب می کنند نیفتید

سرایت پذیری کرونای انگلیسی تا ۷۰ درصد و بر اساس بررسی امپریال کالج لندن خطر مرگ ۳۶ درصد بیشتر از جهش‌های قبلی است نه سه برابر.

پیشگیری از کرونای انگلیسی، مانند قبل است فقط چون سرایت پذیری ویروس بیشتر شده بهتر است از ماسک پزشکی استفاده شود. برای فیکس شدن ماسک، روی آن یک ماسک پارچه‌ ای بزنید؛ زیرا دو ماسک پزشکی روی یکدیگر سر می‌خورند.

اگر تست کرونای شما منفی شد به آن اتکا نکنید و با دیدن تب، تنگی نفس، از دست دادن بویایی و چشایی و به خصوص برای افراد بالای ۶۵ سال هرنوع علامت سرماخوردگی، بنا را بر کرونا بگذارید و به مرکز درمانی مراجعه کنید. کرونا داروی خاصی ندارد، اما تحت نظر بودن و درمان حمایتی در بهبود بیماری بسیار موثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها